Forum
Tillbaka| Inköp och kiosk |
|---|
|
Hej alla! Dags för hemmamatcher igen snart. Antar att det måste beställas en hel del varor, och antar att det måste göras denna vecka. Vet inte hur mycket det finns kvar av allt. Vem kan kolla och beställa? Det mesta går att beställa på OrrviksBua men det måste kollas upp lite priser på hamburgare. Vilka kan ha kiosk och grill på kommande hemmamatcher? Annica 3 jun, 23:16 |
| Svar (11 st) |
|---|
| Jag ska på Nysved ikväll Loke har match så jag kan kolla vad som finns kvar exakt men somsagt det är slut på ganska mycket. Vet Gunilla om det är flera som har match eller träningar när vi har våra sista hemma matcher eftersom det går mycket mera av allt då ? |
| Just nu ser det ut att vara 2 träningar samtidigt bägge kvällarna men ingen mer match. |
| Vi kan ta tisdag 10/6, gärna med någon fler familj. |
| Jag ansluter dig Maria och hoppas jag får med min man som grillmästare. Ingen har beställt några varor antar jag? |
|
Gokväll! Återigen en härlig hemmamatch att bocka av från spelschemat denna säsong ✅ 👍. Bra kväll för grillen och kiosken trots lite folk. Det såldes ändå ca 30 hamburgare och mycket hembakat. Nu är bara frågan; vilka två familjer av er som ännu inte haft ansvaret, tar nästa hemmamatch den 23 juni? Det är sista hemmamatchen innan uppehållet. Jag handlade varor så det skulle räcka även till denna match, så det behöver bara bakas smarrigheter och handlas mjölk. Skriv upp er 👇😀 |
|
Hej, På måndag spelar tjejerna sin sista hemmamatchen innan speluppehållet. Är det ingen som är sugen att grilla och ha kiosken? Det ger fina pengar till laget som de kan göra massa kul för. Det är de väl värda 😀? Hamburgare och bröd finns i frysen på Nysve samt grillkol och tändvätska. Det måste nog kollas om vi har nån korv och korvbröd i frysen, sen se om det behöver kompletteras lite dressing samt köpas mjölk. Det går att fixa på OrrviksBua. Resten ska finnas. Sen är det bara att baka smarrigheter 😋. Det såldes mycket sist trots lite folk i omlopp. Efter uppehållet släpper jag inköpsansvaret helt. Jag annonserade detta redan på första mötet men ingen verkar vilja ta på sig det. Ska de som är ansvariga för kiosken ansvara för att alt köps in allt framöver istället? Det smidigaste är dock att en har det, och gärna nån som inte haft det tidigare. Sen tycker jag vi återgår till kioskschema som tidigare. Då är det upp till alla att byta om datumet inte passar, så slipper nån jaga på. Det funkade så bra sist. Kan du Pär fixa ett som är haj på det 😀? Ses på matchen imorgon! ⚽️😀💙🤍 |
| Vi kan ta kiosken imorgon men är det någon fler som kan ansluta? |
| Jag kan vara behjälplig med grillen men har ingen möjlighet att baka 👍 |
|
Hej Trodde Fredrik hade skrivit att han också kunde hjälpa till också försöker vi hinna med att baka en långpanna ikväll 🙂 |
| Är och rekar inför imorgon. Har hittat swishlappen men är det någon som vet vart prislistan finns? |
| Jag har skrivit ut en prislista och märkt den med team 11. Den ligger på hyllan där varorna är 😊 |