Forum
Tillbaka| Svarta t-shirts |
|---|
|
Team 11 och Team 13 tjejer skall beställa svarta t-shirts till både spelare och ledare. Det är samma modell som vi i Team 11 beställde i fjol inför Lycksele. I år kommer det att vara en OIK-logga och reklam fram. Efternamn på ryggen för spelare. Ledare på ryggen för ledare. Vi har en sponsor men hela kostnaden täcks inte. Om det blir en kostnad för er så är det max 100kr/spelare. Hoppas det är okej för er alla? Ni som inte har en tröja sen tidigare kan i samband med träningen på söndag 1 juni prova ut storlek. Ni som har en tröja sen tidigare kan meddela mig vilken storlek ni vill ha på den nya. Ett flertal av er har redan meddelat mig det, TACK! 👍🥰 Det går även bra att komma hem till mig och prova nu i helgen. Detta är en tröja som inte ska användas på träningar eller matcher, det är fortfarande blått som är vår föreningsfärg. Den svarta är ett komplement vid resor till och från match och mellan matcher på cuper tex😊 Fortsatt trevlig lördagkväll!! 🌞⚽💙🤍 Gunilla Sparrman 31 maj, 21:32 |
| Svar (0 st) |
|---|