Forum
Tillbaka| Inköpsansvarig kiosk |
|---|
|
Hej alla. Nu drar fotbollssäsongen snart igång 😃💙🤍⚽️. Jag ser att tjejerna har två hemmamatcher i maj. Vem vill och kan ta över inköpsansvaret? Vi försöker att handla allt vi kan på Orrviks Bua så vi gynnar vår lokala handlare. Men det måste beställas. Jag förvarar lite hemma och på jobbet i dagsläget, så den som tar över får kontakta mig. Annica 1 maj, 21:04 |
| Svar (15 st) |
|---|
|
Hej, Finns det några som är sugna att ha kiosk och grill 14 maj på tjejernas första hemmamatch? Några som vill ha kiosk och grill 26 maj? |
|
Hej! Nu har vi fått 4 matcher till innan sommaren. Två är hemmamatcher 10/6 mot Ope 18.30 23/6 mot KD 18.30 ⚽️ |
|
Vad kul att det blev fler matcher 👍😀. Då är frågan om det finns något intresse av att ha kiosk och grill för att fylla på lagkassan? |
| Vi kan ta kiosken den 26/4 Freja |
|
Härligt Freja med fam 😀👍, en familj till som kan 26 maj? Jag vågar inte beställa varor innan jag vet att några är villiga att rodda, och nu börjar tiden bli lite knapp. Två familjer som kan 14 maj? |
| Imorgon em måste beställningen senast in hälsar Björn på Bua. |
| Jag har försökt svara ett par ggr nu. Jag kan ta kiosken 26/5, de andra datumen passar sämre. MVH Anna |
|
Klart vi ska ha kiosk! :-) Vi kan ta 14/5. |
|
Härligt Elin med familj och Ida med familj 😀👌. Då är andra hemmamatchen säkrad 👍. Då hoppas vi på att fler ansluter till första, Då lägger jag en beställning imorgon. Vet du Gunilla hur det ser ut med plats i frysarna på Nysve? Vore skönt att beställa till båda matcherna direkt, Sen får gärna nån annan ta över inköpsansvaret framöver….. |
| Jag kan också hjälpa till den 14/5 |
|
Härligt Hedda med familj 👍😀. I dagsläget ser det ut så här de olika matchdatumen: 14 maj: Vår match samt en träning på Nysve samt publik. 26 maj: Vår match samt två träningar på Nysve samt publik. Bra att veta med tanke på bakningen. |
|
Hello! Bara som info... kaffebryggaren har frusit sönder på Nysve så dom väntar på reservdelar. Just nu ingen bryggare. Det är 2 matcher på tisdag. Troligtvis hämtar dom upp en vanlig bryggare från skidstugan men även brygger ett par kannor hemma innan match. Kanske vi får göra lika i väntan på svar om den trasiga. Nu är spelschemat uppdaterat så vi har 8 matcher inlagda i FOGIS fram till 30 juni. Dom datum som ligger är det som gäller. Om det inte blir något speciellt att vi måste flytta matchen. 😊⚽ |
| Matcherna är såklart inlagda i svenska lag och inte bara FOGIS 😉 |
|
I morron är det match. Hoppas ni dansar ☀️☀️ dans för fullt! Det är även en match i 7 mot 7. Den har blivit flyttad. Orrviken Team 13 tjejer möter Ope, 18.30. |
| Perfekt! Som sagt då är det två matcher samt en träning på Nysved ikväll. Förhoppningsvis med en hel del hungriga spelare och anhöriga. Åker någon av er kioskansvariga Anna och Emma och tar fram bröd, eller vill ni att jag gör det? Jag är ledig idag. |