Forum
Tillbaka| Försäljningen |
|---|
|
Idag är sista dagen att registrera försäljningen för sockgrossisten! Bra slutspurtat! Bra jobbat! När några har registrerat sin försäljning, har det tyvärr visat sig att några artiklar är slutsålda. Det har då inte gått att registrera dem i sin försäljning. Har varit i kontakt med sockgrossisten angående detta och de bekräftar att vissa varor har tagit slut. Jag skulle vilja att ni som har sålt varor som visat sig vara slut, skickar mig artikelnummer på de varorna, så ska sockgrossisten kolla om de kan få fram dem på något sätt. Återigen, bra jobbat! Pär 31 mar, 08:39 |
| Svar (4 st) |
|---|
|
Försäljningen är nu avslutad och slutbeställningen skickad, så nu är det bara att vänta in leveransen av varorna. Ni har tillsammans sålt 261 paket, vilket ger ett tillskott på 13 605 kr till lagkassan. Bra jobbat!! |
|
Bra roddat Pär med försäljningen och bra jobbat av alla 😃💪 Fin summa till lagkassan🤩 |
|
Nu har varorna kommit!! Jag kommer att börja lämna ut era varor redan idag efter träningen till er som är där idag. Nästa tillfälle blir på torsdagens träning. Den som vill, får så klart komma förbi oss (Böle 181) och hämta era varor. Jag vill att ni har levererat alla varor och swishat mig den totala försäljningssumman senast 22/4. Den totala summan swishas till 076-8405502 Har ni frågor eller vill hämta varorna hos mig, är det bara att höra av sig. Allt gott! |
|
Fick lite frågor efter träningen om försäljningen, så här kommer ett förtydligande. 😀 Vad ni ska leverera och till vem ser ni på era säljkonton på sockgrossisten.se. När ni levererar varorna, tar ni betalt av den som beställt. När alla varor är levererade, swishar ni hela er försäljningssumma till mig på 076-8405502. /Pär |