Forum
Tillbaka| Sista chansen! |
|---|
|
Hej alla! Under dagen måste vi ta ett beslut om vi är tvungna att avbeställa den bokade tiden på fredag i Lungviks Sporthall eller inte. I dagsläget har vi endast 4 spelare anmälda. Jag, Annica, kan hämta upp på skolan och ta tre spelare till i min bil in på träningen om det behövs. Dock ska jag inte hem efteråt, så då behövs hämtning av dessa. Meddela gärna under dagen om spelarna kommer eller inte kommer under gällande aktivitet så gör ni det lätt för oss att ta ett beslut. Vi ses på träningen ikväll på Nysved! Annica Didriksson 20 okt 2020 |
| Svar (6 st) |
|---|
| Felicia kommer på fredag om hon är frisk |
| Emmy kom we! |
| Emmy kommer;) |
|
Härligt att höra att fler kan och vill ansluta! Ett förtydlingande: Snälla gå in på appen Svenska lag under Aktivitet och anmäl spelarna där, eller säg om de inte kommer där. Det går även att lägga en kommentar samtidigt om ni vill. Det blir så mycket enklare för oss då att se vilka som svarat och som kommer eller ej. Tack på förhand! |
| Finns det möjlighet för Felicia och Emmy att få åka med nån till Lungvik imorgon? / Marie |
| Felicia och Emmy kan åka med mig från Orrviken men ska inte hem direkt efteråt. Ring mig på 070-250 88 58 |