Forum
Tillbaka| Byta dag i Nyköping??? |
|---|
|
Vad tycker Du ? Skulle det passa Dig bättre om vi i framtiden byter Måndagar till Torsdagar?? Klockslag vet vi inget om. Anl. många spelar i Norrköping måndagar. Svara till mig dynamokjell@gmail.com eller här i forumet. Anders och jag har ett möte på Rosvalla tisdag 3/2. Kjell Hultgren Igår, 10:29 |
| Svar (12 st) |
|---|
| Jag tycker att det är ett bra förslag att byta till torsdagar mindre risk för krockar av matcher i Norrköping. det gör inget om tiden ändras så vi kan börja vid 18 eller 17 men tidigare än så blir svårt att lösa med jobbet. Jag vill dock inte få en senare tid än vad vi har idag. (kommer ni kolla upp om det finns en chans att vi kan hussera på sportis?) |
| Många spelar lunchcurling I Norrköping men det är ju tidigare på dagen |
| För mig passar torsdagar inte alls, då dansar jag linedance. |
|
Jag tycker det låter bra att försöka byta till torsdagar istället för måndagar! Helst inte starttid före kl 17.30, men inte så mycket senare starttid än vad vi har idag. |
| Jag tycker det är ett bra förslag! |
|
Hej. Jag kommer inte att kunna fortsätta spela curling om ni byter dag till torsdag då jag har linedance på torsdagkvällar.Vilket kommer innebära att jag inte heller spelar i Norrköping eftersom man då behöver vara medlem i Nyköpings curlingklubb . // Bitte //Bitte |
|
Då jag ofta spelar lunchcurling i Norrköping på torsdagar, blir det "lite" mycket curling för mig på torsdagar. Kanske det går att anpassa vår internseries matcher så att de som har match i Norrköping på de måndagar som "krockar" alltså inte har match hemma. |
| Jag spelar liksom Nisse ofta lunchcurling på torsdagar och det blir då lité väl mycket att då också spela på kvällen. Jag vill att vi ligger kvar på måndagar. Det som annars känns viktigt mot kommunen är att få fortsatt tillgång till Sportis innan vårt spel. En halvtimme från 18:30 till 19:00 borde räcka. |
| Efter att ha läst inläggen om måndag/torsdag är jag beredd att backa. Måndagar kanske ändå passar oss bäst. Detta med tanke på line dance och lunchcurling. Och att fixa till internserien med flyttar är helt klart görbart (även om det leder till förseningar). |
| Jag tycker att det viktigaste är att jobba på att få en riktig curling hall och jag är beredd att göra vad som krävs för att få det i rullning och det kanske finns fler som vill engagera sig? |
|
Jag håller med Nisse och Per att måndagar är nog bäst i alla fall med tanke på Lunchcurlingen, Tycker att vi fortsätter att tjata att vi vill börja tidigare på måndagar och att vi vill ha tillgång till "Sportis" innan vi spelar. |
| Jag håller med Kalle Nord. Gärna något tidigare än i dag. |