Forum
Tillbaka| Klubbkläder |
|---|
|
Hej! Det är nu dags att beställa klubbkläder från Stadium Teamsales. Profilguiden för Norsholms IF finns upplagd på länken: https://www.stadiumteamsales.se/norsholmsif Priserna står under varje produkt och tillägg för ev namn/initialer/s.nr/logo står i beställningsblanketten under "hur beställa" i länken. Vid beställning ska nedan info. finnas: Namn Telefonnummer Lag Artikelbenämning Artikelnr Färg Storlek Antal Ev Siffer nr. Ev Namntryck Jag, Erika, tar upp beställningarna. Ni kan meddela mig på: blackaerika@hotmail.com eller via sms/mms på 0707762179 eller komma ner till fritidsstugan på söndag 11/2 mellan 10-12. I fritidsstugan kommer även vissa provkläder finnas. Hör av er till mig vid frågor eller om söndag inte passar för att prova, då kan ni alltid komma hem till mig att prova. Beställningarna måste jag ha senast på måndag 12/2. Jag vill även påminna er om att registrera NIF som din förening i ditt medlemskap på Stadium.se då NIF får bonus utan att den påverkar din personliga bonus. Vi hörs! Mvh Erika Svensson, inköpsansvarig mot Stadium Erika S. 6 feb 2018 |
| Svar (2 st) |
|---|
| Vill påminna om beställning av klubbkläder senast måndag för leverans före säsongsstart. |
|
Glöm inte att det är sista dagen imorrn för beställning av kläder inför säsongsstart. För er som vill prova kläder, kom ner till fritidsstugan idag nån gång mellan 10-12. |