Föräldramöte p12(viktigt att alla kommer
Måndag 28 apr, 17:30-18:30
Järvsö Pressverktyg Arena
Samling: 17:3013-15:e juni Hudik Cup, ingen gemensam övernattning. Bilar behövs för skjutsande mellan spelplatser.
6:e september, Berglocksliret i Forsa
Seriematcher(utan tabell)
-8st. 4 hemmamatcher totalt.
-Max 14 spelare per match(2 målvakter), förbundet rekommenderar max 10 utespelare.
Alla som tränat veckorna före match kommer kallas och de 14 första som svarar på kallelsen spelar.
Vi kommer ha en egen lagkassa i år.
Årlig städdag för hela föreningen i Nor, 10:e maj.
Städdag söndag 18e maj, ger 6000kr till laget. Vi städar ett område i byn, grillar korv efteråt med p11.
Egen cup som avslutning i september? Samlar in pengar till cup nästa sommar, behövs isf stort engagemang av föräldrar som vid förra årets poolspel.
Fogis, underskrifter krävs av föräldrar innan spelare registreras. Blankett delas ut.
Messengergrupp kommer skapas för kommunikation kring laget.
Roller:
Kioskansvarig
-kontaktperson för föreningens kioskansvarige
-Se till att kiosken bemannas på våra hemmmamatcher.
Matchvärdar:
-så många som möjligt går utbildning(45min digitalt)
-1 förälder per hemmamatch
-välkomna domare/motståndare, visa omklädningsrum
-Städansvarig:
-1 förälder per hemmamatch
-Se till att vi lämnar planytor och omklädningsrummen i bra städat skick efter hemmamatch.
Materealansvarig:
-Pumpa bollar innan träning, plocka fram koner/västar.
-Matcher: fylla vattenflaskor, göra tvättschema, se till att matchställen kommer med till match och är tvättade.
6:e september, Berglocksliret i Forsa
Seriematcher(utan tabell)
-8st. 4 hemmamatcher totalt.
-Max 14 spelare per match(2 målvakter), förbundet rekommenderar max 10 utespelare.
Alla som tränat veckorna före match kommer kallas och de 14 första som svarar på kallelsen spelar.
Vi kommer ha en egen lagkassa i år.
Årlig städdag för hela föreningen i Nor, 10:e maj.
Städdag söndag 18e maj, ger 6000kr till laget. Vi städar ett område i byn, grillar korv efteråt med p11.
Egen cup som avslutning i september? Samlar in pengar till cup nästa sommar, behövs isf stort engagemang av föräldrar som vid förra årets poolspel.
Fogis, underskrifter krävs av föräldrar innan spelare registreras. Blankett delas ut.
Messengergrupp kommer skapas för kommunikation kring laget.
Roller:
Kioskansvarig
-kontaktperson för föreningens kioskansvarige
-Se till att kiosken bemannas på våra hemmmamatcher.
Matchvärdar:
-så många som möjligt går utbildning(45min digitalt)
-1 förälder per hemmamatch
-välkomna domare/motståndare, visa omklädningsrum
-Städansvarig:
-1 förälder per hemmamatch
-Se till att vi lämnar planytor och omklädningsrummen i bra städat skick efter hemmamatch.
Materealansvarig:
-Pumpa bollar innan träning, plocka fram koner/västar.
-Matcher: fylla vattenflaskor, göra tvättschema, se till att matchställen kommer med till match och är tvättade.