Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 22:03 0 kommentarer
Här kommer soliga (och lite regniga) hälsningar från vår andra dag på Vässarö. Under förmiddagen har scouterna surrat, surrat och surrar lite till. Några har byggt en snickarverkstad, andra har ambitionen att spendera natten i sin surrade koja (vi får se hur det går) och några har pysslat och gått promenader. Eftermiddagen bjöd på bastu och bad och under kvällen har vi seglat i Vässarös större båtar, pirrigt och roligt!
Det är riktigt god stämning i lägret och scouterna hjälper varandra att hitta på roliga aktiviteter hela tiden! Utmaningen är att låta tystnaden råda vid sovdags, vi jobbar på det 😊
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer