Forum
Tillbaka| Försäljning |
|---|
|
Hej 👋 Här kommer lite info; Bingo: Bingolotter kommer vi säja till jul och nyår, det kommer finnas både enkel, dubbel, trippel och julkalender. Återkommer när jag stämt av hur mycket vi ska sälja och friköp med tränarna, men ni kan börja sälja redan nu 😉 Städ: Städuppdraget fortsätter och vi kommer ha två veckor per år, se nedan. Har ej fått veckor för 2026 ännu. Ni kan byta med varandra om ni redan nu vet att ni hellre tar höst/vår. Skriv inte bara att ni inte kan i kommentarerna- se till att det blir löst med byte- innan jag lägger in ändring. Samling kl 17 vid kansliet. Jag stämmer av med Micke så han är på plats och kan ge nyckel, så hoppas vi att det funkar. Höstterminen 2025 v 45 Mån: Amanda, Meja, Penny och Holly, Caprina Tors: Alma Indra och Cornelia Vårtermin 2026 (gissningsvis v 25-27) Mån: Lisa, Maya, Moa och Stella, Narin Tors: Ebba, Isabelle, Klara, Elsa MVH Hanna Hanna 8 okt, 11:46 |
| Svar (5 st) |
|---|
|
Uppdatering bingolotter Sista dag att meddela försäljning är 7 december. Lotterna lämnas ut veckan efter till tjejerna på träning. Om man säljer julkalendrar, så lämnas de innan 1 december. Försäljningskrav iår är 1200:- utpris, se mer nedan, friköp 700:- Detta brukar vara vårt bästa tillskott, kom igen nu så ser vi till att det blir det även iår. Skicka gärna ut tjejerna att sälja! Jag har fysiska lotter hemma om ett par veckor om de vill ta med ut! Priser Julkalender 100:- Uppesittarkväll: Enkel 100:- Dubbel 200:- Trippel 300:- Nyår: Enkel 100:- Mvh Hanna |
|
Om nån vill ha en försäljningslapp att lägga på arbetsplats mm kan ni maila till tobias.hernebring@gmail.com |
|
Vänlig påminnelse om städuppdrag nästa vecka Städuppdraget fortsätter och vi kommer ha två veckor per år, se nedan. Har ej fått veckor för 2026 ännu. Samling kl 17 vid kansliet. Micke har uppgett att han är på plats och kan ge nyckel, så hoppas vi att det funkar. Höstterminen 2025 v 45 Mån: Amanda, Meja, Penny och Holly, Caprina Tors: Alma Indra och Cornelia |
|
Nu finns bingolotterna hemma hos oss. Om nån vill hämta ut redan nu, eller ta ett gäng så tjejerna kan gå runt och sälja. Julkalendrarna har inte kommit ännu! MVH Hanna |
|
Bra jobbat ni som redan meddelat er försäljning av bingolotter - imponerad! Ni andra – ingen stress, ni ser datum nedan, heja heja. —— Meddela er försäljning/friköp innan 7/12 Jag lämnar ut dessa på träning v 50 Vill ni ha tidigare så bara meddela mig (gissar att ni som sålt kalendrar vill ha dessa innan 1 dec, meddela mig då- så fixar jag) Betalning sker innan den 2 januari 2026. ——— *Om nån känner nån som har en butik/mässa eller liknande som vi kan få stå utanför någon dag under perioden 7/12-jul så får ni gärna fråga och styra upp. Jag testade att kontakta några större butiker för några år sedan, och de var redan ”bokade” av föreningar. När vi stod på Marieberg så gav det inte så mycket kopplat till tiden som vi la ner. Men om nån har en bra kontakt så kanske det kan ges ett försök till! Ha det fint! Hanna, 073687027” |