Forum
Tillbaka| Försäljning |
|---|
|
Hej Laget behöver påbörja en försäljning, nedan kommer lite info om olika försäljningsalternativ, rösta gärna innan söndag 9/3. Beräkningarna är inget krav på försäljning, försök tänka vad ni kan sälja mest av- det är mängden som är nyckeln. Våran ”vanliga leverantör” av toalettpapper har upphört med både Serla och Lambi. Om toalettpapper vinner i omröstning kommer jag söka vidare efter alternativ, dvs kanske inte blir Lambi. * Sälja fryspåsar (Ölandsplast) Till kund 100:- ,( innehåller 100st 2 liter och 50st 3 liter) 24 spelare säljer 10 förpackningar var, förtjänst 12000;- (20 fp 24000;-) *Parmesan (säljdirekt) Till kund: 175:- per ost 400g Förtjänst; 24 spelare säljer 9 ostar var, 12900;- *Toalettpapper Till kund: Lambi 295:-, 40 rullar. Förtjänst: 24 spelare säljer 7 st , 10080:- Om alla säljer 12 st blir det fraktfritt och mer förtjänst ( 17000:-) *Samla pant En aktivitet för och med barnen att samla och be om pant i olika områden. Förtjänst: Kanske kan alla barn få in 300/spelare? (svårberäknat) 7200:-? *Newbody Pris till kund mellan 120-250:- (25% förtjänst) Förtjänst: om 24 spelare säljer 12 produkter, ca 15000:- Ni kan skriva nedan vad ni tycker eller rösta i facebookgruppen Ebba Hernebring 5 mar 2025 |
| Svar (9 st) |
|---|
|
Nu kickar vi igång försäljning av toalettpapper efter omröstning. Vi erbjuder toalettpapper Lambi, 40 rullar för 300:- Hushållspapper Serla 12 rullar för 270:- Försäljningskrav 7 stycken förpackningar av antingen toa eller hushåll, blanda fritt. Friköp 500:- * Bonusförsäljning utöver ovan är plastpåsar 100st 2-liters och 50st 3-liters för 100:- Säljer vi inte 50 tillsammans så blir det inget. Men vi testar! Sista dag att anmäla försäljning är 13 april via sms 0736870270 eller här nedan, leverans i slutet av april/början av maj. Vill ni ha försäljningslapp att lägga på jobb eller liknande så skicka ett mail till mig på Hanna.hernebring@gmail.com |
|
Nu kickar vi igång försäljning av toalettpapper efter omröstning. Vi erbjuder toalettpapper Lambi, 40 rullar för 300:- Hushållspapper Serla 12 rullar för 270:- Försäljningskrav 7 stycken förpackningar av antingen toa eller hushåll, blanda fritt. Friköp 500:- * Bonusförsäljning utöver ovan är plastpåsar 100st 2-liters och 50st 3-liters för 100:- Säljer vi inte 50 tillsammans så blir det inget. Men vi testar! Sista dag att anmäla försäljning är 13 april via sms 0736870270 eller här nedan, leverans i slutet av april/början av maj. Vill ni ha försäljningslapp att lägga på jobb eller liknande så skicka ett mail till mig på Hanna.hernebring@gmail.com |
|
En vänligen påminnelse, 10 dagar kvar att av försäljningen (sista dag 13 april), hoppas det går bra för er alla! Nu gör vi ett sista ryck, glöm inte bonusförsäljningen av påsar som jag hört är uppskattade! Ni kan anmäla försäljning här nedan eller till 0736870270. Ha en fortsatt fin dag! Hanna |
| Ursäkta men skulle vilja ha klargörande vad som ska säljas. Är det försäljningen av stödmedlem eller något annat av de ovan? |
|
Hej Det som ska säljas är toalettpapper och hushållspapper för laget, flickor 12 enligt ovan. Detta går direkt till laget. Sen utöver detta sammanfaller det föreningens försäljning som går till hela föreningen och brukar infalla på våren och iår ett stödmedlemskap. Du får gärna slå mig en signal på 0736870270 så kan jag berätta mer Mvh Hanna Hernebring |
|
Hej och tack alla inblandade för en trevlig helg! Missa inte att meddela er försäljning av toalettpapper. Ni som inte meddelar mig under dagen/kvällen- utgår jag från friköp. Ha en fin dag! |
|
Onsdagen den 23 april finns toalett och hushållspapper på blåvingestigen 2 för upphämtning, efter kl 16 och innan 21. Kommer finnas extra om nån hunnit sälja fler.. Vänligen swisha för dessa alternativt friköp innan 30 april. Plastpåsar kommer tyvärr senare (maj) och lämnas ut på träning. Bra jobbat ! |
| Obs obs!!!! Ny tid ikväll, leveransen av toalettpapper kommer kl 17 så ingen idé att komma förbi innan dess! |
|
Vänligen ni som inte swishat för toalettpapper alternativt friköp. Sista dagen idag. Tack |