Forum
Tillbaka| Cupspel |
|---|
|
Hej, Vi har fått inbjudan att spela cup 3-4 oktober. Vi tränare tycker det låter toppen! Därför behöver vi få veta hur många som kan vara med. Meddela oss senast på lördag 12/9 om deltagande. Kostar 900kr. Cupen är i Örebro https://www.laget.se/ThomasNordahlCup/news/6417635/Thomas-Nordahl-Cup-snart-fulltecknad Andreas Widner 10 sep 2020 |
| Svar (18 st) |
|---|
| Vi kommer spela söndag 4 oktober om vi ska vara med |
| Ebba kan |
|
Kul!! Sigrid kan. |
| Meja kan |
| Alexandra kan |
| Indra kan också. |
| Joy kan vara med 😀 |
| My kan vara med |
| Cornelia kan |
| Kul, Junia och Tuva kan 😊 |
| Härligt!! Då anmäler jag oss |
| Eller jag överlåter anmälan till lagets kontaktperson. Vem känner sig manad att ta uppdraget? |
| Amanda kan också! |
|
Jag har nu anmält oss till cupen med 1 lag. Vi behöver en kontaktperson för laget omgående. Vi vill även tacka för våra fina presenter vi fick!! Mvh Tränarna |
| Moa är gärna med 😊 |
|
Hej. Jag kan ta på mig uppdraget att vara kontaktperson, boka matcher och tränare. Har verkligen ingen aning om hur jag gör detta så du får gärna lära mig Andreas. Tänker att jag tar detta under en tid, 6 månader eller så. Sen kanske någon annan kan ta över?😀 Mvh Helena |
|
Toppen Helena!! Jag lär dig. Finns inget just nu men kan tänka mig att det dyker upp närmare cupen. Med vänlig hälsning, Andreas |
|
Hej. Inför cupen 4 oktober måste vi få in anmälan senast på fredag kl 12 om spelare kan vara med. Med vänlig hälsning, Tränarna |