Forum
Tillbaka| Sälja Restaurangchansen |
|---|
|
Hej alla föräldrar! Klubben har ålagt oss att sälja Restaurangchansen. Saxad info från klubben: "Som vi tidigare flaggat för så kommer föreningen köra en försäljningsaktivitet med Restaurangchansen (RC) under hösten. Det som gäller är att samtliga spelare i alla lag (förutom våra yngsta P/F13 och P/F14) ska sälja en (1) RC för föreningens räkning. Ni väljer om ni vill ha häften i fysisk form eller i digital form via app. Kostnaden för en RC är 260 kr. Förtjänst per RC är 130 kr. Den förtjänsten (130 kr x antal RC) går alltså till föreningens kassa. Därutöver får laget möjlighet att beställa extra RC för sin egna lagkassa, med 130 kr i förtjänst per såld RC. Återkom till mig med beställning av totalt antal RC – fördelat på häften respektive appar - senast den 11 september. RC finns på kansliet från 2 oktober. Varje lag hämtar sina beställda RC hos Kansliet på Sörbyvallen. Jag önskar att varje lag utser en person som kontakt" Johnny har tagit på sig uppgiften att samordna denna försäljning åt F12. Tack Johnny! Men som ni ser så är det inte så lång tid tills vår beställning ska vara inne - 11 september. Så allas beställning behöver vara inlämnad till Johhny senast 10 september. Ni kan lämna in er beställning här i denna tråden eller på sms till Johnny på 0704175896. Sen kommer Johnny skicka in vår beställning 11 september och hämta ut det vi beställt i oktober. Betalningen sker sedan även till Johhny senast 24 september. Väl mött! /Tränarna Rebecka Eriksson 4 sep 2020 |
| Svar (11 st) |
|---|
| Tack Jonny för att du tar hand om beställningen. Olivia tar två RC. Vi önskar app. |
| Hej! Tack Johnny, Amanda tar en RC app. (Återkommer och rättar om vi kan ta fler - har syskon som också behöver sälja). |
| Hej! Junia och Tuva tar varsin RC i app-form. Tack för fixandet! |
| Hej, Holly tar 3st. RC i app-form & 1st. Häfte. Tack Johnny! |
| Cornelia tar 1st, app-form. Tack för hjälpen! |
| Indra 1 rc i app-form. Tack! |
| En liten påminnelse: idag är sista dagen att skicka in beställningen om man vill ha fler än en RC och i vilket format man vill ha (appar eller häften). |
| Joy tar två RC, varav 1 app och 1 häfte. Tack. |
| Är det ok att skriva här fram till 24.00 inatt? Tänkte försöka komma ihåg att fråga på jobbet inatt om nån vill köpa. Jag skriver i så fall här innan 24.00, om jag får några fler som vill köpa. |
|
Funkar jättebra! Mailar vår beställning imorgon kl. 08:00. |
|
Mariam tar en rc som app. Försökte skriva innan men fungerade inte då. Tack. |