Forum
Tillbaka| Träningsläger 27-28/6 |
|---|
|
Nu har vi spikat schemat för träningslägret och era tjejer fick med sig en lapp hem från träningen igår. Jag hoppas att lapparna kom hela vägen hem till allas föräldrar... om inte så finns även all info här nedan. :) Lördag 27/6: Kl 10 - 11 Träning, Sörbyvallen Plan 5 (samling ombytt och klar kl 9.50) Kl 11 - 11.30 Paus för mellanmål 11.30 - 12.30 Träning, Sörbyvallen Plan 5 12.30 Transport till Adolfsberg (vilka cyklar och vilka åker bil? Samåkning?) 13.00 Lunch (Grillade hamburgare alternativt matsäck) 13.30 – 16.30 Poolparty och lekar/tävlingar 16.30 Föräldrar hämtar sina barn på Vårbovägen 25 i Adolfsberg (behövs samåkning?) Söndag 28/6: 9.30 Samling, Sörbyvallen Plan 5 10.00 Träningsmatch mot IFK Kristinehamn (matchen filmas) Ca 11.15-11.30 Paus för mellanmål 11.45 Träningsmatch mot IK Östra Almby (matchen filmas) Medtag, lördag: Träningskläder för fotbollsträning samt vattenflaska Badkläder och handduk Oömma kläder för lek, lämpliga för aktuellt väder Mellanmål (om annat eller mer än en frukt) Medtag, söndag: Matchkläder samt vattenflaska Mellanmål (om annat eller mer än en frukt) OBS! Meddela: Önskat transportmedel till och från Adolfsberg. Cyklar/Kan skjutsa/behöver samåka? Eventuella allergier (frukt, hamburgare, glass, mm) Kostnad: Vill man ha grillade hamburgare (2st) till lunch på lördagen tillkommer en kostnad på 40kr. Detta Swishas till 0736220537 (Rebecka Eriksson) eller betalas kontant senast 23/6. Betalning ses som anmälan. Kostnad för domare, varsin frukt till mellanmål samt saft och glass till poolpartyt tas ur lagkassan. OBS! Hjälp som behövs av några föräldrar: Transport till och från Adolfsberg: någon som kan cykla med de barn som cyklar och någon/några som kan skjutsa övriga. Filma träningsmatcherna på söndagen. Lämpligen hjälps flera åt. Stativ finns att låna om så önskas. Föräldragruppen ställer upp och grillar hamburgare samt är poolvakter under poolpartyt. /Tränarna Rebecka Eriksson 17 jun 2020 |
| Svar (10 st) |
|---|
|
Medtag lördag: matsäck om du inte önskar hamburgare |
| Meddela: Även specialkost. Förstås. :) |
|
Hej Vi kommer skjutsa Freja och det finns två platser över i bilen. /Pelle |
| Jag kommer skjutsa Olivia och det finns plats för 3 till i bilen. |
| Om Cornelia kan åka med i en bil till Adolfsberg vore det toppen. Jag kan hjälpa till att filma på söndagens träningsmatcher. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=nUk-MNYRYiQ träna in hovetlåten till lördag =) |
|
Toppen, Marie. :) Även jag har plats i min bil så Cornelia kan åka med till Adolfsberg. |
| Sent svar från mig, men jag kommer och skjutsar och det finns två platser kvar i min bil. / Ulf |
|
Tack för väldigt fint arrangemang idag! Två väldigt glada och stolta tjejer har pratat friskt om dagen, träningen med stora tjejer och lagfästes. Fint! / Ulf |
|
Kul att höra!! Det kändes som att det blev lyckat upplägg!! Vi försöker få med dom stora på någon träning även i höst! /Aw |