Forum
Tillbaka| Klubbkläder och avgift. |
|---|
|
Hej! Jag har två frågor. Junia & Tuva har pratat om en klubbtröja / t-shirt med namn på ryggen och initialer på framsidan. Går de att beställa, och isf genom föreningen eller på egen hand via Intersport? Jag har inte fått någon faktura för medlemsavgift för tjejerna än. Kommer den utskickad eller ska jag kontakta ngn? / Ulf Junia Lindblad Pelow 30 maj 2020 |
| Svar (3 st) |
|---|
|
Hej Ulf! Klubbkläder beställer man själv via Intersports hemsida. Intersport Marieberg har en uppsättning av alla klubbkläder så man kan prova storlekar. Vad gäller medlemsavgiften så har det tidigare fungerat så att de nya man registrerat har fått en faktura strax efter registrering. Efter att Marcus slutade på kansliet så vet jag faktiskt inte. Men kolla gärna med klubben på mailadressen iksturehov@outlook.com eller hojta till om du vill att jag hjälper till. /Rebecka |
|
Toppen, tack! Jag kollar med kansliet! / Ulf |
|
https://team.intersport.se/ik-sturehov här hittar ni länk till klubbkläderna. Det är ganska lång leveranstid och jag föreslår att man åker till Intersport och provar innan man beställer. Man lägger till namn och nr i beställningen. Passar inte kläderna kan man inte lämna tillbaka dom. Tänk också på att vi har röda strumpor till match, men i träningspaketet är det blå. (vet inte varför). MVH Andreas |