Forum
Tillbaka| Ang. appen Min Fotboll |
|---|
|
Hej föräldrar! Fotbollsförbundets app Min Fotboll kan fungera som ett verktyg för oss att kunna dela matcher mm med er föräldrar iom publikförbudet som införts. Men jag misstänker att vi behöver ha en diskussion om hur vi ska administrera appen. Som inställningarna är just nu så kan ni alla ansöka om att följa vårt lag men vi måste godkänna alla ansökningar. Man kan också välja att öppna upp och låta alla som vill följa vårt lag, tex släkt och vänner. Den blir då öppen för vem som helst att se bilder, filmer och livestreams från matcherna. Så vi bjuder in er alla att diskutera denna fråga om hur vi bör göra. Rebecka Eriksson 4 maj 2020 |
| Svar (12 st) |
|---|
| För vår del ser jag inget hinder till en öppen app. Det verkar praktiskt. 🙂 |
| Vi tycker det är helt ok! |
|
Det skulle vara väldigt uppskattat av mor och far föräldrar att kunna använda denna tjänst och se matcher. Samtidigt förstår jag om någon inte vill detta. Det går kanske att låta dom "låna" min användare annars. Vi är ok med att dela |
| Vi tycker att upplägget låter bra och är ok med det. |
| Helt ok för oss. |
| För oss är det ok att använda den tjänsten. Kul för många att det går att följa. |
| Ok för oss |
| Helt ok för oss att använda appen öppet och att det kan underlätta för far/mor-föräldrar att följa. |
| Ok för oss. |
| Helt ok för oss! |
|
Tack för era svar! Eftersom samtliga som har svarat tycker att det är ok eller till och med bra om vi öppnar appen för alla som är intresserade så har jag nu gjort det. Jag försökte också skicka ut en inbjudan till alla spelare och registrerade målsmän från appen - jag hoppas att det funkade så att ni alla har fått den. Annars kan ni använda denna (https://minfotboll.app.link/30px0DoTc6) för att gå in och registrera er. Den kan ni även skicka till släkt och vänner om de vill registrera sig för att se tex livesändning från matcher. Så, in och registrera er nu så ni inte missar matchen på lördag!!! :) Känner sig någon manad att filma matchen så alla andra kan se den live online? Om någon förälder ställer upp och gör det så kan vi tränare fokusera på matchen och spelarna. |
|
Alltså, jag hoppas att ni har tålamod med mig och att jag har lyckats ställa till det administrativt igen!.. Allt jag skulle göra var att lägga in träningsmatchen mot Kristinehamn 28/6 men så har vi plötsligt inga följare längre... så ni behöver alla in och klicka på "följ" igen på vår lagsida dessvärre. Och meddela även era nära och kära. Jag är hemskt ledsen för strulet! Länk till lagsidan: https://minfotboll.app.link/30px0DoTc6 |