Forum
Tillbaka| Toapapper |
|---|
|
Vill bara påminna om att vi alla behöver träffas kl 17.00 i morgon på Sörbyvallen för att hämta ut sina tre balar Lambi toapapper som vi ska sälja för klubbens räkning. Kan man inte komma får man kontakta någon i laget och be om hjälp. Alla balar måste hämtas ut. Ses i morgon! :) Rebecka Eriksson 23 okt 2019 |
| Svar (5 st) |
|---|
|
hej, vi ska sälja 42 balar totalt för laget. Det är baserat på 14 st spelare. 3 balar var. Vi är på listan 13 st. Dom 3 balar som blir över måste säljas så vi får hjälpas åt med det. OBS!!! Där vi tidigare har kunnat parkera på grusplanen går inte längre. Då det byggs en ny gräsplan på den ytan. Så man måste åka in från andra hållet till klubbhuset. MVH Tränarna |
|
Hej! Betalning av balar. Swisha till 070-417 58 96 och vänligen skriv namn och antalet balar du sålt. När alla betalat, senast 14 november, överför jag 9240 kr (42 balar x 220 kr = 9240) till föreningens bankgironummer. För info så sålde vi 20 Rest.chansen (20 x 105 kr = 2100), vilket gav den första intäkten till tjejernas lagkonto på 2100 kr. Bra jobbat!! Mvh Johnny, Sigrids pappa |
| Jag har meddelat Rebecka att vi önskar 4 balar. Så jag hoppas det är med i planen 👍 Ses ikväll |
| karin, bara att ta 4 balar. |
|
Tack alla! Halv sex hade alla utom en hämtat ut sina balar. Kl sex ska även de sista vara hämtade. :) Ett extra tack till Karin, Johnny och Joakim som tog med sig varsin av de tre extra balarna! Får ni problem att sälja dem så hör av er så kanske nån annan har möjlighet. Ett extra tack även till de som hjälpte andra att hämta! Lycka till med försäljningen! |