Kansli
Kansliets öppettider och rutiner
Kansliet kommer resterande av säsongen (fram tills 30 maj) ha specifika "öppettider"
- Tisdagar 16-20
- Fredagar 16-18
- Söndagar 12-14
Under dessa öppettider besvaras telefon, hanteras inkommande mail samt uppgifter som ligger i kanslistens ansvar utförs.
Kontaktuppgifer:
Mail: kansli@farstaibk.se
Telefon: 079-0762962
För ledare;
Viktigt ang avbokning av halltider:
Avbokningar av halltid avseende måndag-tisdag sker fredagar veckan innan senast kl 17:30.
Avbokningar av halltid avseende onsdag- fredag sker söndag veckan innan senast kl 13:30.
Försent avbokad halltid debiterar Stockholm Stad föreningen en kostnad för. Denna kostnad skickas vidare till det lag som inte har hanterat sin avbokning i tid.
Akuta frågor;
Vid särskilda akuta frågor utöver kansliets öppettider kontakta styrelsen
Mail: styrelsen@farstaibk.se
På vårt kansli ger vi service till våra medlemmar, administration samt hantering av diverse medlems- och föreningsfrågor.
Träffa kanslist?
Då vi inte har ett fysiskt kansli så sker den mesta dialogen via telefon och mail under dagen de öppetider som anges ovan. Om behov finnes så stämmer man tid för träff i hallarna kopplade till träningarna. Då möter man representant från styrelsen.
Kansliets uppgifter
- Registrering av nya spelare och spelarövergångar
- Fakturahantering avseende medlems- & spelaravgifter
- Hantering av administration för Svenska lag, IBIS
- Hantering av div ledarinformation
- Medlemskort & säsongskort
- Hantering av inkommande mail till föreningen
- Uppdatering av hemsida och hantering mailkonton
- Hallbokningar / träningstider
- Programmera kort för hallar
- Stöd vid matchflyttar (görs i första hand av berörda laget, kanslisten kan stötta)
- Adminstration och information kring innebandyskolan
- Kläder och träningsmaterial
- Arrangera lagfotografering
- Hantering av matchvärdsskap för a-lagsmatcher
Vakant - "Vi söker efter en engagerad och driven person till vår förening, är du den vi söker tveka inte att höra av dig"