Dela nyhet
Häng med CKX till Isaberg 6-8 april 2018 för en grym MTB-helg!
30 dec 2017 0 kommentarer
Utöver härligt och likasinnat sällskap så utlovas gott boende, god mat, sköna stigar och utmanande terräng den här helgen.
Dagarna är inte detaljplanerade. Egna idéer, tankar eller initiativ får ni gärna bidra med till undertecknad så kan vi gemensam styra upp detta när vi vet hur många och vilka som kommer att hänga på.
Vad får du?
Stugorna (Ekorren) har två separata sovrum med två bäddar per rum (våningssängar). I stugorna finns också kök, dusch och toalett samt vardagsrum med soffa (en extra bädd) och tv. Stugorna är nyrenoverade.
I priset ingår boende för två nätter samt paket med mat och arenapass (2 frukost, 2 luncher, 2 middagar och 3-dagars arenapass). Lunch och middag som ingår är en varmrätt inkl. sallad, hembakat bröd, bordsvatten och kaffe. Specialkost ska anmälas senast en vecka innan ankomst.
Incheckning cirka kl. 15.00 i stugorna men flexar man ut tidigt från jobbet på fredagen eller är helt ledig så är det bara att börja värma upp anläggningen redan vid lunchtid. Vintersäsongen avslutas någon helg innan och räkna med att det finns snö och is kvar på anläggningen.
OBS! Det finns ingen cykelförvaring på området så planera och förbered för detta i förväg!
Vad kostar det?
Vi har satt ett fast pris för deltagandet som baseras på fyra eller fler i respektive stuga. Om ni väljer att vara färre boende i någon stuga så utgår en något högre kostnad för att täcka boendet.
Vuxen 1310 kr
Barn (födda 2006 eller senare) 1110 kr
Tilläggstjänster som bädd set 150 kr per person (lakan & handdukar), slutstädning 800 kr per stuga samt medtagande av husdjur 250 kr per stuga finns att boka separat. Kostnaden betalas på plats av beställaren. Alla priser är inkl. moms.
Hur anmäler du dig?
Oavsett om du är själv, eller redan nu vet vilka du tänkt bo med. så skickar du din/er anmälan till jannatesa72@gmail.com och märk ditt mail med ISABERG 2018. Ange förnamn/efternamn, klubb, specialkost, e-post, mobil samt övrigt som är värdefullt att veta.
Ambitionen är att fylla de 10 stugor vi har bokat med minst 4 deltagare.
När din anmälan tagits emot och registrerats så får du en bekräftelse tillbaka med vändande mail.
OBS! Anmälan är bindande och du har själv ansvar för att hitta en ersättare eller ta kostnaden för uteblivet deltagande.
Hur och när ska detta betalas?
I månadsskiftet februari/mars öppnar möjligheten att göra inbetalningen för lägret. Betalning ska då göras med Swish och mer information kommer veckorna innan.
Vänligen
Joanna Isgren
0709499489
Kommentarer