Forum
Tillbaka| Engagemanget börjar tryta. |
|---|
|
Hej, Nu är det absolut snart sommaruppehåll och semester, väldigt skönt för oss alla! Men, nu har vi upprepade gånger bett om hjälp att ni ska svara på kallelser. Vi får jaga inför matcher, vi har ingen aning hur många som dyker upp på träningar och kan med andra ord inte förbereda för en så kvalitativ träning som möjligt. Kioskbemanningen ska vi inte ens prata om, vi har blivit tilldelade tre tillfällen vi måste bemanna upp för seniorerna. Våra egna matcher bemannar vi upp som det ser ut oftast. Imorgon får en ledare ta den!! Alla ska givetvis inte ta åt sig, en del svarar alltid i god tid och ställer upp och roddar kiosken. Förra seniortillfället stod två ledare + sambo till ena ledaren, imorgon ser det ut att bli två ledare + 1 förälder utav ledaruppdrag. Jag har telefonen på ljud om någon skulle fått en lucka imorgon (kallelsen har gått ut) .Jag fattar att man har annat, vi har i våran familj delat upp oss för att en ska vara hemma och rodda matcher medans den andra åkt till landet. Men det här är inte ok! Flera ledare är på varje träning + 1-2 matcher i veckan. /Ledarna Anna Dahl 3 jun 2023 |
| Svar (1 st) |
|---|
| Jag kan stå i kiosken ikväll om det fortfarande behövs. |