Forum
Tillbaka| Kiosk och kioskschema. |
|---|
|
Hej på er, som ni kanske noterat har vi inte riktigt kommit igång som planerat med kioskbemanningen. Vi ska alltså bemanna kiosken varje gång vi själva spelar hemma men även ett par seniormatcher. Då damerna inte längre har ett lag kommer vi bemanna både herr div.5 och div.8. När vi själva spelar och div.8 räcker det med två personer men under div.5 vill klubben att vi är tre. All informations ska finnas på plats hur man gör. Då jag själv aldrig bemannat kiosken kan jag tyvärr inte vägleda något särskilt. Det som brinner i knutarna är att vi ska bemanna herrarnas match redan på fredag och även vid vår egen match på söndag. Jag (Anna) kan erbjuda mig att stå på fredag men jag behöver få två till, vore bra om iaf en som stått innan kan tänka sig att stå. Kan vi försöka lösa det här tillsammans och att vi kommenterar under vilka som kan så vi har koll? Får återkomma med ett kioskschema, eller om vi ska kalla varje vecka efter vilka som spelar? Eller kan man kanske t.om. kommentera i matchkallelsen om man kan stå i kiosken? Ha en fin kväll. /Ledarna Anna Dahl 2 maj 2023 |
| Svar (6 st) |
|---|
| Jag kan ej på fredag men under grabbarnas match på söndag kan jag stå |
| Vi kan tyvärr inte på fredag, men skulle kunna ställa upp på Söndag. Jag har stått i kiosken tidigare, så har lite koll på hur det funkar. |
| Kan också på söndag! |
| Vad är det för tid på Fredag? |
| Kiosken ska öppna 18:15, sedan börjar matchen 19:15. |
|
Då är helgen löst, imorgon fredag tar jag (Anna), Nina & Andreas (Elias mamma och sambo/ledare) och roddar. Söndag verkar vara gott om folk, Elin (Birgers mamma), Andreas (Theos pappa), Anna (Edwards mamma) ställer upp och löser. Återkommer med plan för resterande seniormatcher sedan prövar vi att kalla de föräldrar som har barn som ska spela hemma, funkar inte det får vi titta på det igen. Mvh/Ledarna |