Forum
Tillbaka| Klubbkläder |
|---|
|
Hej! Vi behöver beställa lite nya kläder till Milo, är det någon mer som vill göra det? För visst beställer man tillsammans via laget? Mvh Emelie
Emelie Blanco 10 apr 2022 |
| Svar (5 st) |
|---|
| Jag skulle också vilja beställa lite kläder till Elias |
| Hej, vi har väntat lite svar på hur vi ska göra med klädbeställningar från klubben. Byte av leverantör är på g men exakt när har jag inte fått klarhet i. Jag skickar en ny förfrågan om hur vi ska göra så hoppas jag kunna återkomma med svar de närmsta dagarna. |
|
God kväll. Fått klarhet i hur vi ska göra. Året ut är det Stadium som gäller. För att det inte ska dra ut på tiden och vi ska vänta in alla som eventuellt vill beställa går vi in var och en och beställer på stadiums hemsida: https://www.stadium.se/foreningar/1490482-p1-ps24?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CatalogFilterIDs%3Db8MKg0jBsVsAAAFjyNlIVWfj%26ContextCategoryUUID%3D.jsKg0jBN7gAAAFxg_YSawds%26OnlineFlag%3D1 Om inte länken fungerar får ni gå in på stadium teamsales och söka upp Brottby sk. Där kan man lägga till tryck om man önskar det. Mvh/Anna |
| Finns det några kläder men kan komma och pröva ? Lite svårt med stl. |
| Inte säker på att det finns i klubben längre och då är det ju stadium som gäller. Tror fortfarande den i Täby har en del av vårt sortiment. |