Forum
Tillbaka| Kiosken! |
|---|
|
Hej alla föräldrar! Nu behövs ni. Vi har haft en lång period då kiosken varit stängd men nu är det dags att håva in pengar till klubben igen. Vi behöver två föräldrar som kan bemanna kiosken nu på söndag 17/10 under vår match mot Vallentuna. (Ca 14.50-16.20) Kiosken kommer att vara öppen innan så den är igång och det är då bara att ta över stafettpinnen. Eftersom det är ganska kort varsel så får ni gärna svara så fort som möjligt så vi vet. Michaela Madsen 13 okt 2021 |
| Svar (4 st) |
|---|
|
Hej Jag är ensam med barn på söndag. Minns att det är barnfritt inne i kiosken, så jag har svårt just denna gång. Om det krisar och ingen ställer upp kan jag försöka fixa barnvakt. Säg till bara då! |
| Hej! Nån av oss kan stå i kiosken på söndag. Mvh Gisela |
| Nu är det mindre än ett dygn kvar och det hade varit önskvärt att en till förälder hjälper Ingesson i kiosken så vi slipper bli tvungna att ställa en ledare i kiosken som behöver finnas som stöd för grabbarna första 7:manna matchen. Vanligtvis under säsongen kommer vi behöva sköta den varje gång vi spelar hemma plus några dam -och herrmatcher. |
| Jag kan hjälpa till i kiosken |