Forum
Tillbaka| Måndagsträningar. |
|---|
|
Hej på er, Nu är det inte många veckor kvar innan vi tar uppehåll och alla får njuta av sommarlov. Sista träningen blir den 8/6. Sedan vi gått upp på två träningar i veckan har måndagsträningarna framförallt fokuserat på teknik och mindre spel medan fredagsträningarna har vi ägnat nästan helt åt att slipa på matchsituationer och ge en bättre grund och förståelse för hur en match går till. Allt ifrån avspark till vilken sida vi markerar på. Men vi har många killar nu och vi behöver dela upp gruppen för att få lite ro i övningarna men det kräver också lite fler vuxna. Vi skulle önska att vi har några fler föräldrar som kan vara behjälpliga med att hålla ordning under övningarna. Det handlar framförallt om att hålla ordning i leden och påminna killarna när det är deras tur. För att få ett bättre flyt men framförallt för undvika konflikter så att det är roligt för alla. Blir det konflikter och vi står ensamma på en övning blir det inge bra för resten av gruppen. Mvh/Anna Anna Dahl 31 maj 2020 |
| Svar (4 st) |
|---|
|
Absolut, jag kan hjälpa till imorgon måndag! |
| Toppen tack! |
| Jag hjälper gärna till när jag är på plats! |
| Jag kan hjälpa till i morgon |