Forum
Tillbaka| Träningskläder, uteträning och nattvandring. |
|---|
|
I år finns inga krav på att vi ska ha likadana träningskläder men jag vet att några killar gärna vill ha det. Finns det ett intresse kan vi försöka få tag på träningskläder till lördagsträningen som också kommer att vara den sista innan vi går ut. Klubben har en uppsättning utav alla kläder som finns tillgängliga i klubbshoppen i alla storlekar så man kan prova ut vilken storlek man ska ha. Nästa onsdag (3/4) blir med andra ord första uteträningen så länge inte snön kommer tillbaka. Skulle det inträffa får vi kolla vilka tid vi kan få tag på. Påsklovet infaller i år vecka 16 och kanske är många bortresta. Hur ser intresset ut för att köra träning den veckan? Jag har varit i kontakt med fritids angående hjälp att få killarna ombytta där. Dom tar inte på sig att hålla koll på tider det ska bytas om men ringer jag ber dom killarna byta om. Gissningsvis kommer killarna skaffa sig rätt bra koll detta ändå. Vi prövar med att låta dom som har fritids och inte blir hämtade innan byta om på fritids, eventuellt kan det vara bra att skicka med någon extra frukt eller liknande som killarna kan äta på vägen till träningen. Jag kommer till Brottby runt 16:00 och kommer gå med de killarna som behöver hämtas. Dock viktigt att meddela både mig och fritids om dom ska gå med gruppen bort. Inte många helger kvar till nattvandringen heller och där måste vi meddela klubben som meddelar kommunen vilken dag vi väljer att gå. Vi behöver alltså bara gå en kväll, antingen fredag eller lördag. Samling och återsamling vid haket. Ni som sagt att ni kommer delta får gärna komma med önskemål. Det är alltså helgen vecka 15, den innan påsklovet som gäller. Vill gärna ha återkoppling på inställning kring träningskläder, hur man känner för träning på påsklovet, om killarna behöver hämtas för uteträningarna och vilken dag nattvandringen ska bli. Ha en trevlig vecka så ses vi på lördag. /Ledarna. Anna Dahl 24 mar 2019 |
| Svar (7 st) |
|---|
|
Hej Isak vill gärna ha likadana träningskläder. Vi är hemma på påsken så vi kan komma på träningen. Isak hämtas innan så vi kommer direkt hemifrån till uteträningarna. Gällande nattvandringen så passar båda dagarna. Ha en trevlig dag. |
|
Hej! Erik är sugen på träningskläder från klubbshoppen. mvh Lasse |
|
Hej! Birger är intresserad av klubbens kläder. En av oss föräldrar lämnar honom till (och är med) på träningarna så han kommer ombytt Vi vet inte ännu om vi är hemma på onsdagen under påsklovet men om vi är det så kommer han gärna och tränar. Båda dagarna funkar för nattvandring Hälsningar Elin |
| Birger vill också ha klubbkläder, blir kanon! |
|
Hej Aleks vill gärna ha likadana träningskläder. Vi är inte hemma på påsken så Aleks ska inte komma på träningen. Ha en trevlig dag. |
|
Hej Anna, Ryan vill gärna ha träningskläder. Vi är hemma på påsken och kommer till träning ifall den blir av. Jag har pratat med förskola och de är absolut positiva till att Ryan hämtas och om det behövs säger till honom i god tid att byta om 😀 Ryan är med på det så klart. Jag är dessvärre bortrest helgen vecka 15. Jätte bra jobbar, ha det bäst! Med vänlig hälsning, Aki |
|
Elliot vill gärna ha träningskläder. Vi är hemma på påsklovet och kommer gärna på träning då. Elliot går ej i skolan i Brottby så vi kommer köra till träningen även fortsättningsvis. Med vänlig hälsning, Johanna |