Uppdrag BIF-cupen
Söndag 12 okt, 08:00-14:30
Bergvallen A-plan
Samling: 08:00Hej!
Bif-cupen närmar sig och vi behöver vara några föräldrar från F2017 som hjälper till. Om föräldrar från F2016 vill hjälpa till så är det en bonus.
Vi har uppdraget att ordna kring matcher och sekretariat.
P2017 tar hand om mat och kiosk.
Det är en del pyssel innan som ska utföras, ställa upp planer, och hålla i sekretariatet.
Detta ska vi göra:
Inför cupen:
- sätta schema för sekretariat
- spelschema
- lagindelning
- Trycka upp spelschema
- Trycka upp spelregler
Cup-dagen:
- Vara på plats ca kl 8 för att preppa anläggningen med spelplaner, konor/mål osv
- Sätta upp spelschema på vägg
- Samla alla deltagare, speaker ropar upp lag och deltagare, gör justeringar på plats anpassat efter hur många deltagare som tillkommit eller inte dykt upp.
- Gå igenom spelregler (speaker)
- Hjälpa till om spelare behöver låna matchtröja för spel
- Speaker startar matcher på alla planer samtidigt samtidigt, ropar ut vilka lag som spelar och på vilken plan
- Sekretariat fyller i antal gjorde mål/välta konor per lag efter varje match, lagledare rapporterar
- Varje lag ska utse ”Lagets bästa kompis”, meddelas sekretariat i lunchpausen
Jag tänker att vi ska vara 3 i sekretariatet samtidigt. 2 alltid på plats och 1 som kan gå runt ifall det uppstår frågor eller så.
+1 person som kan byta av i sekretariatet vid behov.
Innan start, så behöver vi vara några fler som förbereder planerna mm.
3 personer blir nog lagom.
Jag kan vara med i sekretariatet.
Mvh
Clarence
Bif-cupen närmar sig och vi behöver vara några föräldrar från F2017 som hjälper till. Om föräldrar från F2016 vill hjälpa till så är det en bonus.
Vi har uppdraget att ordna kring matcher och sekretariat.
P2017 tar hand om mat och kiosk.
Det är en del pyssel innan som ska utföras, ställa upp planer, och hålla i sekretariatet.
Detta ska vi göra:
Inför cupen:
- sätta schema för sekretariat
- spelschema
- lagindelning
- Trycka upp spelschema
- Trycka upp spelregler
Cup-dagen:
- Vara på plats ca kl 8 för att preppa anläggningen med spelplaner, konor/mål osv
- Sätta upp spelschema på vägg
- Samla alla deltagare, speaker ropar upp lag och deltagare, gör justeringar på plats anpassat efter hur många deltagare som tillkommit eller inte dykt upp.
- Gå igenom spelregler (speaker)
- Hjälpa till om spelare behöver låna matchtröja för spel
- Speaker startar matcher på alla planer samtidigt samtidigt, ropar ut vilka lag som spelar och på vilken plan
- Sekretariat fyller i antal gjorde mål/välta konor per lag efter varje match, lagledare rapporterar
- Varje lag ska utse ”Lagets bästa kompis”, meddelas sekretariat i lunchpausen
Jag tänker att vi ska vara 3 i sekretariatet samtidigt. 2 alltid på plats och 1 som kan gå runt ifall det uppstår frågor eller så.
+1 person som kan byta av i sekretariatet vid behov.
Innan start, så behöver vi vara några fler som förbereder planerna mm.
3 personer blir nog lagom.
Jag kan vara med i sekretariatet.
Mvh
Clarence