Sammandrag 11/11
Sön 11 nov 2018, 08:45-12:30
Åby Arena
Samling: 08:45, Åby ArenaHej!
Söndag 11/11 är det dags för sammandrag och det är vi som står värd för arrangemanget. Vi deltar med två lag, som kommer spela fyra matcher var. Barnen behöver ha med sig klubba, glasögon, skor, vattenflaska och strumpor. Matchtröjor och shorts får de låna på plats. I kiosken kommer det bl.a. finnas korv m. bröd och annan enklare förtäring. Vi samlas i Åby Arena kl. 8.45. Första matchen för oss är kl. 9.25 och sista matchen spelas kl. 11.55.
Vi kommer behöva hjälp av er föräldrar till sekretariat (sköta klockan) och kiosk, 2 personer per pass och uppdrag. Pass 1 är 8.00-10.00 och pass 2 är 10.00-12.20. När ni anmäler ert barn skriver ni en kommentar med namn, vilket pass och vilket uppdrag som passar er bäst. Ex. Rickard kiosk pass 1. Onsdag kväll uppdaterar vi denna kallelse med ett ifyllt schema, så anmäl gärna ert deltagande så fort som möjligt.
Schema för dagen:
Pass 1 8.00- 10.00
Kiosk: Alexander Salander, Noel Baranterjus
Sekretariat: Arvid Lang, Arvid Nehlin
Pass 2 10.00-12.20
Kiosk: Lowe Ahlqvist, Oscar Henriksson
Sekretariat Holger Falk, Ludwig Sandberg
Övriga som är där får självklart erbjuda sig att byta av osv. Förstereserver är föräldrar till Lukaz och Sune
Mvh Ledarna P10/11
Söndag 11/11 är det dags för sammandrag och det är vi som står värd för arrangemanget. Vi deltar med två lag, som kommer spela fyra matcher var. Barnen behöver ha med sig klubba, glasögon, skor, vattenflaska och strumpor. Matchtröjor och shorts får de låna på plats. I kiosken kommer det bl.a. finnas korv m. bröd och annan enklare förtäring. Vi samlas i Åby Arena kl. 8.45. Första matchen för oss är kl. 9.25 och sista matchen spelas kl. 11.55.
Vi kommer behöva hjälp av er föräldrar till sekretariat (sköta klockan) och kiosk, 2 personer per pass och uppdrag. Pass 1 är 8.00-10.00 och pass 2 är 10.00-12.20. När ni anmäler ert barn skriver ni en kommentar med namn, vilket pass och vilket uppdrag som passar er bäst. Ex. Rickard kiosk pass 1. Onsdag kväll uppdaterar vi denna kallelse med ett ifyllt schema, så anmäl gärna ert deltagande så fort som möjligt.
Schema för dagen:
Pass 1 8.00- 10.00
Kiosk: Alexander Salander, Noel Baranterjus
Sekretariat: Arvid Lang, Arvid Nehlin
Pass 2 10.00-12.20
Kiosk: Lowe Ahlqvist, Oscar Henriksson
Sekretariat Holger Falk, Ludwig Sandberg
Övriga som är där får självklart erbjuda sig att byta av osv. Förstereserver är föräldrar till Lukaz och Sune
Mvh Ledarna P10/11
Anmälan är öppen för alla i laget.
Logga in här