Städdag
Sön 31 mar 2019, 10:00-11:30
Klubbstugan Kullaparken
Samling: 10:00Hej,
Som ni säkert har noterat är det städdag på Kullaparken, söndagen kl 10:00 till 11:30 ca. Vi bjuder på korv och bröd efteråt.
Vi kommer att samla in samtliga matchkläder för genomgång, mao alla matchkläder och västar ska lämnas in på plats, söndagen den 31 mars, till Sara och Lotta.
I år har vi gjort ett nytt upplägg där vi fördelar ut uppgifter till olika lag.
Gör en kallelse i kalendern och skicka ut.
Fördelning av uppgifter:
Senior - reklam & reklamskylt
P03 - mål
P04/05 - mål
P06 - omklädningsrum & bollrum
P07 - löv/grenar
P08 - bänkar ut och papperskorgar
P09 - matchtavlan
P10 - löv/grenar
P11 - rensa bäcken
P12 - reserver & korvansvarig, Föräldraföreningen köper in
F06/07 - löv/grenar
F08/09/10 - rabatt vid staket + blomkrukor ut
Förklaring till uppgifter - mer info kommer på själva städdagen:
reklam & reklamskylt - skyltarna ska upp längs övre planen
mål - målen ska tittas över och förflyttas ut till sina respektive platser
omklädningsrum & bollrum - ska städas över. Bollrummet - där ska till viss del fördelas nya burar.
löv/grenar - gäller över hela idrottsplatsen. Räfsor behövs.
bänkar ut - bänkar ska städas av och lackas. Lack och penslar finns på plats.
matchtavlan - ska kopplas in
rensa bäcken - bäcken nedanför nedre planen ska rensas på grenar m.m. Vattnet ska kunna flöda. Ta med räfsor.
rabatt vid staketet - rensa rabatten utmed övre planen på löv, ogräs m.m. Ta med räfsor. Blommor ska planteras i krukorna.
Välkomna!
Som ni säkert har noterat är det städdag på Kullaparken, söndagen kl 10:00 till 11:30 ca. Vi bjuder på korv och bröd efteråt.
Vi kommer att samla in samtliga matchkläder för genomgång, mao alla matchkläder och västar ska lämnas in på plats, söndagen den 31 mars, till Sara och Lotta.
I år har vi gjort ett nytt upplägg där vi fördelar ut uppgifter till olika lag.
Gör en kallelse i kalendern och skicka ut.
Fördelning av uppgifter:
Senior - reklam & reklamskylt
P03 - mål
P04/05 - mål
P06 - omklädningsrum & bollrum
P07 - löv/grenar
P08 - bänkar ut och papperskorgar
P09 - matchtavlan
P10 - löv/grenar
P11 - rensa bäcken
P12 - reserver & korvansvarig, Föräldraföreningen köper in
F06/07 - löv/grenar
F08/09/10 - rabatt vid staket + blomkrukor ut
Förklaring till uppgifter - mer info kommer på själva städdagen:
reklam & reklamskylt - skyltarna ska upp längs övre planen
mål - målen ska tittas över och förflyttas ut till sina respektive platser
omklädningsrum & bollrum - ska städas över. Bollrummet - där ska till viss del fördelas nya burar.
löv/grenar - gäller över hela idrottsplatsen. Räfsor behövs.
bänkar ut - bänkar ska städas av och lackas. Lack och penslar finns på plats.
matchtavlan - ska kopplas in
rensa bäcken - bäcken nedanför nedre planen ska rensas på grenar m.m. Vattnet ska kunna flöda. Ta med räfsor.
rabatt vid staketet - rensa rabatten utmed övre planen på löv, ogräs m.m. Ta med räfsor. Blommor ska planteras i krukorna.
Välkomna!
Anmälan är öppen för alla i laget.
Logga in här