Forum
SvaraFörsäljning |
---|
Hej, Nu har katalogerna kommit. För de som inte var på träningen igår så finns de att hämta hemma hos Jessica, ni kan nå henne på nummer 073-575 67 97. Sista dag beställningarna ska vara inne är 31/3. Vi har satt ett minimum på 10 paket/familj. Friköp kostar 500kr. Mer info kommer närmare slutdatum. Ha det gott Föräldragruppen Hanna Nyberg 4 mar 2021 |
Svar (8 st) |
---|
Jag har även ställt frågan om de finns en länk som man kan lägga ut på typ facebook.. |
Vi har ingen säljlänk att ge men ni kan gärna dela vår katalog https://www.sockgrossisten.se/aktuell-katalog/ på Facebook och ta emot beställningar. |
Ingen direkt säljlänk. |
En påminnelse om att onsdagen den 31/3 är sista dagen att registrera sockförsäljningen. Ni gör det via lappen som var med i katalogen, där hittar ni era användarnamn och lösenord. Efter det återkommer vi hur ni ska göra med betalningen. Ha en fortsatt trevlig kväll! 🙂 |
Hej alla. På tisdag kl 19-21 kan man hämta sina varor från Sockgrossisten hemma hos Åsa Kernell. Rist Björkliden 1 58575 Ljungsbro Ni kan nå henne på nummer 0736708490 Betalningsinfo får ni när ni hämtar era saker och ni som köpt er fria kommer få ett swishnummer ni kan föra över pengar till. Bra jobbat alla👍💪 |
Betala in senast den 25/4 man ska swisha in pengarna till tjejernas kassa direkt. Swish nummer: 1234466926 De som inte har sålt något swishar in på samma konto o datum.👍 Superbra jobbat!! |
Obs! Jag vill bara ha en insättning per spelare till lagets Swishnr!!! Ni måste var o en ta emot era respektive försäljningar till er själva först annars blir det omöjligt för mig att följa upp. Jag ska dessutom hålla reda på alla pizzaförsäjningar också! /Åsa |
OBS! Vänligen se över er inbetalning avseende sockförsäljningen. Senast inbetalning var igår 25/4. Jag saknar några inbetalningar. När jag har er på tråden, vill jag även påminna om att imorgon är senaste dagen för pizza-inbetalningen. /Kassören |