Vi har öppnat upp anmälan till hösten konstsimskola!
För att börja i konstsimskolan behöver du kunna simma 25m på djupt vatten. Det är också fördelaktigt om du är trygg med att doppa huvudet under vattnet
Du anmäler dig via länken nedan.
Är du ny medlem i klubben väljer du även att betala medlemskap.
Har du redan gått en termin i konstsimskola ska du inte anmäla dig här utan du blir kallad till hösten träning.
Träning sker måndagar 17:45 - 18:45 med start v 34
Vi ses i bassängen!!
Vid frågor eller funderingar, hör av dig till info@tabysynchro.se