Dela nyhet
Aktuell info för ledare - Matchställ m.m
19 jan 2023 0 kommentarer
Ciao allihopa!
Hoppas att alla har kommit igång bra med sina träningar igen. Otroligt kul att se alla ungdomar som vill komma tidigare och stanna kvar hela kvällen i vår fina hall!
Nedan följer nu aktuell och viktig info i några korta punkter.
Matchsställssammanfattning - VIKTIGT!
Nu har alla matchdressar delats ut, hoppas att alla trivs med dom. Nu måste vi göra en sammanfattning på hur många matchdressar ni har ute i era lag. Vi vill på kansliet veta hur många dressar ni har fått.
(Jag vill jämföra antalet med den listan jag har)
Maila därför in antalet dressar & strumpor och dess storlekar senast sista januari till: simon.svensson@solfjadern.nu
Beställning av medlemströjor & ledarkit
Beställning av medlemströjor & Ledarkit är fortsatt möjligt för de som ännu inte beställt. Prova storlekar i shopen, anteckna ner och maila till simon.svensson@solfjadern.nu. Beställning görs samlat av klubben två gånger i månaden. Ledare får sedan instruktioner om vart allt finns att hämta. (Ledarkit består av hoodie, träningströja och ledarshorts).
Ledarpiké
Det finns några ledarpikéer kvar att hämta på kansliet. Har inte du eller din ledarkollega hämtat ut din piké än så finns dom på kansliet.
Öppnt hall under lov + studiedagar.
Under sport- och påsklov samt ev studiedagar kommer vi ha öppen hall två dagar per vecka, måndag & onsdag. Med lite tur kan det bli alla dagar!
Funktionärsfest
Fredag 5/5 arrangeras vår årliga funktionärsfest på Vänner & Vin för alla våra ledare/funktionärer. Notera datumet - vi återkommer med mer info och hoppas få se dig där!
Sponsorquiz
Fredag 24/3 blir det Sponsorquiz på Vänner & Vin, för dig som är sponsor kommer mer info om detta inom kort!
Radiomasten Cup!
Glöm inte anmäla ditt lag till vår egen Radiomasten cup som spelas långfredagen 7/4 för alla lag födda 2016-2013. Hjälp till att sprida budskapet till alla motståndare ni möter.
(Även ni på blå och röd nivå får gärna sprida till föreningar ni möter där yngre lag finns att peppa).
Vi kommer också även behöva hjälp innan, under och efter turneringen. Vi räknar med att flera lag är med och hjälper till med tidigare kunskap och erfarenheter.
Vi ses på Ledarmötet 13/2 dit kallelse nu finns i din mailkorg.
Kommentarer