Grillkol.se

ANNONS:

Grillkol.se

Alla grillar!

Sedan början av år 2000 har vi samarbetat med föreningar och klasser och hjälpt dessa att förverkliga sina mål med våra lättsålda produkter. Med oss som samarbetspartner har ni stöttning från start till mål med allt säljmaterial ni behöver och såklart med en personlig kontakt.

Vi startade 1984 och har haft AAA soliditet sedan 2004. Detta ser vi som en fin merit och som ett tecken på att våra kunder är nöjda med våra kvalitativa produkter!

Produkter

Att sälja grillkol/briketter för er i föreningen/klassen är ett effektivt sätt att med en högt efterfrågad produkt med bra kvalitet tjäna extra pengar till era ändamål.

Fördelarna med att sälja grillkol/briketter är många och vi är helt säkra på att alla känner minst 10 personer som äger en grill. Grillkol för med sig positiva tankar om god mat och trevligt sällskap. Grilla är ju något man faktiskt kan göra året runt vilket innebär att ni har möjlighet till flera försäljningsmöjligheter/tillfällen under året! Och för dem som inte har en kolgrill så har vi även tagit fram andra lättsålda produkter. BBQ-sås, kryddor och biokol är bara några av våra produkter. Med vårt biokol kan hemmaodlaren förbättra sin jordkvalité och samtidigt göra nytta för klimatet. Biolkol binder koldioxid tillbaka ner i marken samtidigt som den luckrar jorden och binder vattnet i jorden.

Oavsett vad ni säljer tjänar ni alltid 50:-/såld enhet.
Vid beställningar av 3 st fulla pallar eller fler är det fri frakt!

PS. Alla grillar! Läs mer om Grillkol.se