Dela nyhet
Bemanningsschema inför 11/10 Ramdalen
8 okt 2020 0 kommentarer
Hej!
Nu har det blivit dags för tjejernas första match och därmed behöver vi hjälp från några föräldrar.
Då det numera är speciella förhållanden som vi måste förhålla oss till finns det riktlinjer att följa vilket gör att det finns vissa saker som ser annorlunda ut.
Dagen börjar kl 9 och kommer se ut följande:
Matchvärd: Maja
Ansvarar för att arrangemanget fungerar och att övriga funktionärer är på plats i god tid.
Sätter upp lappar med lagens namn på dörren till omklädningsrummen (ta med tejp)
Tar emot domare och motståndare och guidar dem till sina rum.
Informerar domare och gästande lag med plan för hur arrangemanget ska genomföras.
Ansvarar också för att avvisa publik om och när max publik uppnåtts.
Publikvärd: Elsa
Har koll över anläggningen och att tillräckligt avstånd hålls i publiken.
Entrévärd: Jasmine
Står vid entrén till hallen och räknar publik som går in och säkerställer att publikgränsen ej överskrids.
Kommer finnas en lista där publiken ska skriva upp sig.
Sekretariatet: Clara och Nora
Plocka fram bord och klocka.
Spela musik i pauserna samt plocka ihop och städa undan vid dagens slut.
Kan ni inte ta passet ni blivit tilldelade ansvarar var och en för att byta med någon annan.
Hälsningar
Föräldragruppen
Kommentarer