Sammanställning till klubben

Smidig överblick på klubbsidan
På er klubbsida följer ni hur era lag sköter sin närvarorapportering.
Ni får en total överblick och kan snabbt se om något lag inte gör sitt jobb. I bilden nedan visas det statliga LOK-stödet.

Sammanställlning till IdrottOnline och er kommun
Från överblicken hittar ni en komplett sammanställning av ert statliga och kommunala LOK-stöd. Sammanställningen summeras enligt Riksidrottsförbundets mallar och fungerar som underlag vid ansökan av LOK-stöd i IdrottOnline. Den kommunala sammanställningen anpassas efter de regler som ni fyller i på klubbsidan. Enklare kan det inte bli!

Dessa sammanställningar kan även exporteras till Excel.

Automatisk sammanställlning till er kommun via ApN
Vårt samarbete med ApN, Aktivitetskort på Nätet innebär att vi automatiskt exporterar er förenings närvaro till ApN som i sin tur skickar det till er kommun. Inget extra jobb för er som förening alltså, bara att föra närvaro precis som vanligt via Svenskalag.se.

Idag är följande kommuner anslutna till ApN:
Bjuv, Båstad, Fagersta, Falkenberg, Gävle, Halmstad, Huddinge, Hässleholm, Järfälla, Kalmar, Kungsbacka, Kungälv, Kävlinge, Laholm, Lidingö, Lycksele, Mölndal, Nordmaling, Nynäshamn, Sjöbo, Skurup, Sollentuna, Sotenäs, Sundbyberg, Södertälje, Tyresö, Upplands Väsby, Upplands-Bro, Vännäs, Ystad, Åstorp, Örkelljunga, Östra Göinge