
Nästa match
Senaste resultat
Info Allstar Cup i Sunderbyn 17-18 mars
5 mar, 21:27 0 kommentarer
Hej,
Här kommer lite kompletterade information om Allstar Cup i Sunderbyn 17-18 mars.
Vi spelar cupen med 1 lag, 23 spelare är anmälda för spel. Spelschema kommer finnas ute på www.cuponline.se
Avresa med tåg lördag kl. 05.58 - Vi samlas på tågstationen kl. 05.40.
Trunk (innehållande utrustning + duschgrejer, ombyte) + sovsaker (innehållande luftmadrass, kudde, sovsäck, tandborste) lämnas hemma hos Tobbe redan torsdag kväll (han reser ner redan på fredag).
Adress: Norrskensvägen 16.
Föräldrar som befinner sig i området får gärna hjälpa till med skjuts till ishallen när vi ankommer.
Hemresa med tåg söndag kl. 16:44 från Sunderby station
Boende: Sunderby folkhögskola i skolsal.
Måltider: Lunch + middag äter vi på ishallen. Kvällsfika och frukost äter vi på Folkhögskolan.
Inget godis eller annat snask under pågående cup, ledarna fixar godis till hemresan. Skicka dock gärna med en slant för inköp av dryck till hemresan.
Spelaravgift: 500 kr, swishas Mattias B
Avgift föräldrar som bokat tåg: 400 kr, swishas också till Mattias B.
Frågor? Ida Paulsson, 070-5301333
Cup Sunderbyn 17-18 mars
11 feb, 17:03 0 kommentarer
Vi spelar AllStar Cup i Sunderbyn, lördag 17 mars - söndag 18 mars.
Resa med tåg tidig lördag morgon, boende på folkhögskolan (hård förläggning).
Avgift spelare: 500 kr
Anmälan i drive-dokumentet; https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dnkPmkPfh4qUhu7OcZLIJP7hhOg3JMOCCrKH67gTIxg/edit?usp=sharing
Det finns plats för ett antal föräldrar att bo med laget, även tågresa kan arrangeras.
Anmälan för spel samt medresande föräldrar SENAST 21 februari!
Detaljinfo kommer närmare inpå./Ida
Inventering 28 februari
24 jan, 19:01 0 kommentarer
Hej alla föräldrar!
Onsdagen den 28 februari är det dags för oss att inventera på Ica Kvantum.
Vi träffas klockan 15.45 inne i butiken, vid porten in till lagret, där Stefan Olsson tar emot oss. Han kommer att ge oss en kort introduktion och genomgång av jobbet. Klockan 16.00 kör vi igång med inventeringen. Viktigt att alla kommer i tid!
Varje spelare i laget skall vara representerad; d.v.s. en förälder per barn jobbar. Vid förhinder är det upp till var och en att ordna ersättare.
Inventeringen beräknas ta ca 6 timmar. För detta får laget 18 000kr.
Har ni frågor angående inventeringen går det bra att höra av er till
Linda Jakobsson 070-6816467
linda@vitavidderna.se
Kommande aktiviteter
tor 26/4
18:00-19:00 |
Träning
Luossavaaraskolan |
ons 2/5
18:00-19:00 |
Träning
Kiruna Sporthall B-hall |
tor 3/5
18:00-19:00 |
Träning
Luossavaaraskolan |
mån 7/5
16:00-17:00 |
Träning
GK Norra Norden |
tis 8/5
18:00-19:00 |
Träning
Luossavaaraskolan |
ons 9/5
17:00-18:00 |
Träning
Kiruna Sporthall B-hall |
mån 14/5
16:00-17:00 |
Träning
GK Norra Norden |
ons 16/5
18:00-19:00 |
Träning
Kiruna Sporthall B-hall |
tor 17/5
18:00-19:00 |
Träning
Kiruna Sporthall B-hall |
mån 21/5
16:00-17:00 |
Träning
GK Norra Norden |