Välkommen till KB65 Grupp 1 (07/08)
KB65 fyskläder 2022
20 maj
Årsmöte KB65 Hockey 2022
28 apr
Skridskodisco
24 mar
Borttappad underställströ...
Vilmer Edlund, 21 sep
0 svar
Bauer suspensoarbyxor
Emma Witzansky, 21 sep
0 svar
Saknad klubba
Erika Mether, 5 feb
2 svar, senast 5 feb
20 okt 2020 7 kommentarer
Då var det dags för oss att ha jouren i kiosken.
Vår grupp har ansvar för div 3 matcher.
Ingen bakning då det endast kommer säljas kaffe/dricka/köpt kaka & godis.
Kan man inte så byter man själv men meddela mig vem som tar jouren istället.
v.43 Jonathan, Vilmer E
v.44 Hampus W, Viggo
v.45 Albin, Nils
v.46 Alfred, Josef
v.47 Noel, Theo
v.48 Linus, Viggo
7 okt 2020 0 kommentarer
Torsdagen den 29/10 ska vi liksom tidigare år hjälpa Ica med deras inventering. Det blir 4 st per grupp som kallas ut och denna gång blir det:
- Alfred, Jonathan, Nils och Josef
(Kan ni inte så ansvarar ni själva att byta med ngn)
Arbetet startar kl 17.30 och pågår under kvällen.
26 aug 2020 0 kommentarer
Hej
Här kommer lite info ang. Campen:
Under dokument på vår hemsida hittar ni en mapp som heter "KB Camp", här ligger nu ett schema. (den går att sortera så ni enbart ser egen grupp)
Svara på kallelsen senast den 5/9 . Vi behöver då få veta antalet som kommer, hur många som ska ha mat samt ev. allergier.
Luncher kommer att serveras på närliggande restaurang för spelare och ledare. Just därför är det viktigt att antalet stämmer överens, med tanke på att vi betalar per förbeställd portion.
Det kommer även att hållas en föräldraföreläsning som är mer eller mindre obligatorisk att närvara på för minst en förälder/aktiv barn/ungdom. På det viset subventioneras campen som kostnadsfri för KBs medlemmar.
Alla grupper kommer tilldelas ett eget omklädningsrum. Duschning kommer dock att ske hemma.
Det är ej tillåtet att springa runt i andras gruppers omklädningsrum.
Grupperna kommer äta på enskilda tider, vilket ökar vikten av att komma i tid enligt schema.
För att minimera antalet personer på plats så kommer föräldrar utan ledaransvar ej att tillåtas i hallen.
Detta innebär ett ökat ansvar på våra ledare att säkerställa skötsel av våra aktiva och att vi alla är kompisar mot varandra
Inga aktiviteter inbokade |