Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
18 maj, 12:25 0 kommentarer
Terminen går mot sitt slut i rasande fart.
Vi är nu inne i vecka 21 och sista veckan är vecka 23. Denna veckan är det hoppning, nästa vecka rider en del grupper ett dressyrprogram som ni ska träna in själv. Sista veckan är det blandat gymkana, kadrilj, hopptävling eller uteritt (gruppen bestämmer gemensamt).
** Ni som har gånger att rida igen TÄNK PÅ att det måste göras denna terminen eller på de igenridningstillfällen som ligger ute. Det är frivilligt att rida igen - det är en extra service till er som avbokar i tid. Det finns platser över i veckorna på olika nivåer - kolla när det finns plats eller boka de tillfällena som finns (OBS ingen hjälp att göra vid hästar finns på de extra tillfällena, men finns ofta hjälp om man bokar i annan lektion.)
** Vill ni inte ha er plats kvar till nästa termin vore det bra om ni säger upp den snarast då jag har kö in. Sista veckan kommer ni att få infolapp samt faktura för höstterminen, inga lappar skickas ut.
** Det kommer förutom lägren att komma en del övriga sommaraktiviteter. Håll utkik på hemsida, fb och anslagstavlan
8/6-9/7 är det sommaraktiviteter, igenridning och läger
10/7-9/8 har hästarna semester och vi tvättar och målar stall
10/8-16/8 igångsättning av hästarna
V 34 den 17/8 Terminsstart
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer