Dela nyhet
Arbetsschema säsongen 20/21
3 nov 2020 0 kommentarer

Här kommer arbetsschemat för våra hemmamatcher. Om ni inte kan ta det pass som ni är uppsatt på så försök att byta med någon annan.
Kiosk: Nu innan kiosken är färdig så finns alla grejer i kiosken på Myggvallen och måste hämtas där. Även kaffet måste bryggas där. (Om det inte är flera matcher efter varandra för då kan en kaffebryggare finnas på sporthallen)
Prata med oss lagledare så låser vi upp kiosken åt er och talar om vad det är för saker som ni ska ha med er till sporthallen.
Sekretariat: Det finns en pärm i skåpet (nere där ni sitter) där det står hur ni kopplar ihop datorer och Ipad samt klockan. Kom ihåg att vi MÅSTE spela ljudfilen Respektera domarna strax innan matchstart på alla ungdomsmatcher. Den hittar ni på VIBF hemsida längst upp i högra hörnet.
Matchvärdar: Västen hänger i skåpet med målvaktskläder. Det är den ROSA västen som används på ungdomsmatcher. Nytt för i år är att ni måste kolla så att ledarna har giltig utbildning. Det gör ni enklast genom att be att få se deras Cardskipper. Våra ledare har gått utbildningen så oss behöver ni inte kolla. (Våra cardskipper ska vara röda då vi spelar i Röd serie) Obs! Det räcker med att en av ledarna som står i båset har godkänd utbildning. Skulle ingen ha godkänd utbildning så meddela lagledarna det så rapporterar de vidare till förbundet.
Efter matchens slut så hjälps alla närvarande föräldrar åt att plocka sarg och städa. Läktaren ska checkas av så det inte ligger en massa skräp kvar där, alla papperskorgar ska tömmas även de som sitter nere i spelarbåsen och inne i de omklädningsrum som använts. Seket, bänkarna i spelarbås och omklädningsrum ska även spritas av för att minska ev. smittspridning.
Med vänlig hälsning
Ledarna
Kommentarer