Karriär

Vi söker webbutvecklare - Tjänsten är tillsatt!

Svenskalag.se är på god väg mot att att bli Sveriges största sajt inom idrott och föreningsliv. Nu hoppas vi att du vill vara med på vår resa! Vi söker fler talangfulla webbutvecklare inom .Net (C#) till vårt kontor i Norrköping.

Svenskalag.se erbjuder hemsidor, medlemsregister och faktureringssystem till idrottsföreningar och lag. Varje månad väljer ca 200 nya lag/klubbar Svenskalag.se som plattform. Vi växer så det knakar och med mer än 370 000 unika besökare i veckan är vi idag en av Sveriges 3 största sportsajter.

Hos oss får du stora möjligheter att utvecklas i en avspänd och trevlig miljö. Vi har flera spännande projekt framför oss inom webb och mobil.

Exempel på områden du kommer jobba inom:
- ASP.NET MVC (C#)
- NHibernate
- SQL-Server
- HTML5
- Angularjs
- Cordova
- Ionic Framework

Vi söker dig som är social, har ett stort eget driv och ett engagemang för att leverera snygga produkter med hög kvalitet.

I ansökan vill vi att du tar med:

- Beskrivning av din kompetens och erfarenhet inom systemutveckling.

- Tidigare arbetsgivare och relevant utbildning.

- Gärna exempel på projekt du varit delaktig i.

Anställningsform: Heltid.
Vi sitter i nyrenoverade lokaler i Norrköpings kanske finaste område.

Känns denna position helt rätt för dig?

Börja med att skicka ett personligt brev och CV till info@svenskalag.se.
Varmt välkommen med din ansökan direkt då intervjuer sker löpande och tillsättning sker så fort vi hittar rätt kandidat.