Varning när matcher ställs in

Nu visas en varning på de matcher som vi ej kunnat synkronisera med ert importerade spelschema. Anledningen till varningen kan vara att matchen blivit borttagen hos förbundet eller att motståndaren har ändrats.

Om ni har importerat er säsong så synkroniseras spelschema och resultat per automatik varje dag. Om en match flyttas till en annan tidpunkt eller spelplats så uppdateras detta i er kalender på Svenskalag.se.

Däremot, om matchen blir inställd eller om motståndarna byts ut så tas inte matchen bort ur er kalender på Svenskalag.se. Detta måste göras manuellt. Den nya varningssymbolen visar vilka matcher som ni behöver kontrollera och ev. ta bort.