Föreningar

Sveriges största innebandyföreningar använder Svenskalag.se

När man tittar på Svensk Innebandys lista över de största föreningarna i landet är det tydligt att Svenskalag.se är ett populärt verktyg bland de föreningar som ligger i topp.

- Enkelt, det måste vara enkelt! Alla i föreningen ska kunna göra det de behöver för att hålla ordning och reda i sin idrottsvardag, oavsett om de är ledare, föräldrar eller anställda i föreningen. I över 10 år har vi arbetat med att knyta ihop alla olika delar i ett och samma system och vi fortsätter att vara lyhörda för föreningarnas behov. Det tror vi är nyckeln till att så många väljer att arbeta i vårt verktyg, säger Robert Larsén, eldsjäl på Svenskalag.se.

Vi frågade de tre största föreningarna vad de gillar bäst med Svenskalag.se.

- Vi har använt Svenskalag.se sedan 2011 och det vi gillar mest är enkelheten och att ha allt på samma ställe – medlemsregister, närvaro och fakturering.

/Karin Söderkvist, Konsulent och kanslist i Täby FC.

- Våra 300 ledare är supernöjda med Svenskalag.se. Allt går så snabbt och smidigt och just närvarohanteringen via mobilen är en favorit. Vi på kansliet får automatiskt ett uppdaterat medlemsregister och nu kan vi även sköta faktureringen via hemsidan. Klockrent!

/Kjell Selleby, Ungdomsansvarig i Linköping IBK.

- Vi har aldrig tidigare stött på ett så användarvänligt och logiskt verktyg förut. När man är en så här stor förening är det extremt viktigt att ha ett system som verkligen fungerar och förenklar vardagen, både för våra ledare och för oss på kansliet. Vi kan verkligen rekommendera Svenskalag.se.

/Sammi Assfahany, Kanslist i Hässelby SK IBK.

Vill du testa Svenskalag.se till er förening?

Anmäl intresse här.