Press

Sveriges 3 största innebandyklubbar använder Svenskalag.se!

Häromveckan presenterade Svenska Innebandyförbundet en lista på Sveriges 100 största innebandyföreningar.

Vi är väldigt stolta över att de tre klubbar som ligger i topp alla använder Svenskalag.se. Det säger lite om hur populär vår tjänst har blivit.

Vi frågade topptrion vad de gillar bäst med Svenskalag.se.

- Vi har använt Svenskalag.se sedan 2011 och det vi gillar mest är enkelheten och att ha allt på samma ställe – medlemsregister, närvaro och fakturering.

/Karin Söderkvist, Konsulent och kanslist i Täby FC.

- Våra 300 ledare är super nöjda med Svenskalag.se. Allt går så snabbt och smidigt och just närvarohanteringen via mobilen är en favorit. Vi på kansliet får automatiskt ett uppdaterat medlemsregister och nu kan vi även sköta faktureringen via hemsidan. Klockrent!

/Kjell Selleby, Ungdomsansvarig i Linköping IBK.

- Vi har aldrig tidigare stött på ett så användarvänligt och logiskt verktyg förut. När man är en så här stor förening är det extremt viktigt att ha ett system som verkligen fungerar och förenklar vardagen, både för våra ledare och för oss på kansliet. Vi kan verkligen rekommendera Svenskalag.se.

/Sammi Assfahany, Kanslist i Hässelby SK IBK.

Se hela listan över Sveriges 100 största innebandyklubbar.