Press

Svenskalag.se växer och växer - Tack för 2014!

Ännu ett rekordår har kommit till sitt slut.
Vid årskiftet fanns 12 000 aktiva lag-/klubbsidor på Svenskalag.se!

Under 2014 har det skett stora förändringar på Svenskalag.se. Tjänsten har bland annat kompletterats med ett medlemsregister och möjligheten att kunna fakturera medlemmar och företag har blivit en stor succé bland våra föreningar.

Sommaren 2013 flyttade vi till större lokaler och i dec 2014 var det dags igen. Idag är vi 7 heltidsanställda som alla jobbar med att förbättra vår service mot er användare och vår förhoppning är att under året bli ännu fler.

Under 2015 kommer vi att fortsätta jobba hårt för att göra Svenskalag.se ännu bättre. Vi kommer fortsätta slipa på medlemsregistret och även jobba mycket med mobilanpassningar och vår nya app som lanseras väldigt snart.

Som ni vet är det ni användare som styr vår utveckling, så fortsätt att komma med förslag på hur vi kan förenkla er vardag inom idrotten.

Svenskalag.se i siffror vi årets slut

Antal lag / klubbar: ca 12 000 (Ökning med 2 100)

Antal medlemmar: ca 300 000 (Ökning med 100 000)

När det gäller besöksstatistiken nådde vi vår topp under vecka 39 då vi hade så mycket som 382 000 unika besökare!

Tack för att ni alla bidrar till att förenkla svensk idrott!

Robert, Stefan, Emil, Erik, Jonas, Frida och Jesper.