Press

Svenskalag.se i Dagens Industri

Nyligen uppmärksammade Dagens Industri den framgång och tillväxtresa som Svenskalag.se har gjort sedan starten för drygt tio år sedan.

I artikeln träffar ni grundaren Robert Larsén och några av personerna bakom Sveriges smartaste tjänster för idrottsföreningar.

Urklipp från artikeln:

Robert Larsén påpekar att de aldrig utvecklar något med det primära syftet att de ska tjäna pengar på det.

Användarvänlighet kommer alltid i första hand. Vi har sedan starten jobbat systematiskt med att göra tjänsterna så enkla att använda för alla inblandade i föreningen.

- Vi fokuserar på att arbeta med saker som är bra för våra kunder och deras verksamhet i både första, andra och tredje hand. Med detta ser vi att gör en bra insats för väldigt många människor, samtidigt som vi själva har roligt och får arbeta med områden vi brinner för, säger Robert Larsén.

Läs hela artikeln i Dagens Industri