Stockholm stads bidragsregler inbyggda i Svenskalag.se

Grattis alla idrottsföreningar i Stockholm Stad!
I samarbete med kommunen har vi byggt in Stockholms Stads regler för medlemsaktivitetsbidrag i Svenskalag.se.

Så funkar det:

1. Fyll i närvaro som vanligt i Svenskalag.se.
  2. Alla varningar i systemet, närvarokort och sammanställningar är anpassade till Stockholms Stads regler vilket gör att ni löpande får en korrekt prognos över ert kommunala LOK-stöd.

Två sätt att ansöka om medlemsaktivitetsbidrag hos Stockholms Stad:

• Via Interbook: Kopiera summorna från sammanställningen i Svenskalag.se till ansökningsformuläret i Interbook.
  • Via e-post: Fyll i denna ansökningsblankett och skicka den tillsammans med er sammanställning som finns Svenskalag.se.

Som administratör kan du se dessa uppdateringar genom att klicka på LOK-stöd > Kommunalt stöd.

Har din förening inte kommit igång med att föra närvaro i Svenskalag.se ännu? Det är helt kostnadsfritt för alla idrottsföreningar.