Spara tid med automatisk avprickning

Ett hett tips till alla kassörer och föreningar som fakturerar avgifter via Svenskalag.se:

Med automatisk avprickning kan ni luta er tillbaka efter att ni skickat era fakturor - avprickningen sker varje natt helt automatiskt i Svenskalag.se.

Fördelar

1. Ni slipper den dagliga hanteringen
  2. Fakturor prickas alltid av dagen efter betalning. Även när kassören har tagit sportlov :)
  3. Medlemmar får automatiskt tillgång till sitt digitala medlemskort dagen efter betalning
  4. Status kring medlemsavgift uppdateras direkt i appen – Ledarna slipper fråga kassören om statusen är aktuell.

Så funkar det

Alla betalningar som sker till ert bankgiro idag finns avprickade i Svenskalag.se imorgon. Skulle någon faktura inte gå att prickas av pga ogiltigt OCR-nummer får ni en varning om detta i fakturatjänsten.

Så kopplar ni på tjänsten

Mejla till support@svenskalag.se. Skriv att ni vill aktivera automatisk avprickning samt vilket BG det gäller så ringer vi upp och går igenom hur ni kommer igång.

Kostnaden per avprickad faktura är endast 3 kr + moms

Vill ni veta mer kan ni enkelt anmäla intresse här