www.tabyfc.se - ett bra exempel på en väl uppdaterad hemsida.

Nya, moderna Svenskalag.se

I torsdags förra veckan släppte vi en ny version av Svenskalag.se.

Alla lag- och klubbsidor breddades till ett nytt format. Rubriker och brödtext har ökat i storlek för att ge bättre läsbarhet. Dessutom blir alla bilder ni laddar upp något större och tydligare.

Annons-/sponsorspalten till höger har nu alltid samma standardmått, oavsett om ni har Guldpaketet eller inte.

Vi har även lagt in ett nytt annonsformat högst upp på sajten som visas på Gratis- och Silversajter. Detta ger oss möjligheten att förbättra Svenskalag.se i en alltmer snabbare takt!

Snart kommer fler nyheter...