Mer mobilvänlig administration på hemsidan

Efter veckor av testning och finslipning har vi äntligen kunnat släppa en än mer mobilvänlig version av hemsidan på Svenskalag.se.

Som besökare märker man inte så mycket, men som ledare och administratör tror vi att vår nya förenklade, smartare och mer användarvänliga design på hemsidan gör skillnad.

Förhoppningsvis bidrar detta till mindre admininstrativ tid och mer tid för idrott.

Kommentarer Visa alla kommentarer (7)

1. Malin 1 nov 2017, 17:56

Kan man göra allt i appen, eller måste man gå in på hemsidan?

2. Adam 1 nov 2017, 18:26

Kan man göra allt på hemsidan eller måste man få in i appen?

3. Henrik 2 nov 2017, 06:26

Jag är administratör när jag loggar in på datorn men inte när jag loggar in i appen. Hur ändrar jag detta?

4. Andreas Kiellarson 3 nov 2017, 08:45

Hej Henrik,
    Du ska ha samma användaruppgifter och därmed samma behörighet både på webbsidan och i appen. Hör av dig till vår support så kan vi kika närmare på detta.

5. Antonio 5 nov 2017, 22:34

Hej,
    Inom Skåne basketen kan vi lägga till och ta bort lag från EB turneringar upp till två veckor innan turneringen. Vad vi har gjort (tidigare) är att sätta senaste anmälningstiden för laget till 16 dagar innan turneringen så att vi kan justera hur många lag vi anmäler (1-3 st). Med senaste uppdateringen blir vi tvingade till att sätt senaste anmälningstiden till 21 dagar (3 veckor) och det var redan svårt för föräldrar att bekräfta 16 dagar innan, 21 dagar blir verkligen en utmaning. Skulle ni kunna ändra hanteringen av senaste anmälningstiden så att det fungerar på ett bättre sätt. Vi skulle vilja kunna styra på datumet (klockslaget är irrelevant), och inte på antalet timmar/dagar/månader innan.

6. Andreas Kiellarson 6 nov 2017, 10:29

Hej Antonio! Tack för din feedback. Vi har full förståelse för detta behov och kommer att se över funktionaliteten så att den passar även ert användningssätt.

7. Antonio 16 nov 2017, 18:59

Snyggt!
    Tack så mycket för snabb fix, jag är imponerad!