Karriär

Jobba som mediesäljare på Svenskalag.se! - Tjänsten är tillsatt!

Gillar du att göra affärer?  Vi söker just nu en resultatinriktad mediesäljare med driv, engagemang, glädje och ett intresse av idrott.

Din bakgrund finns inom försäljning och det är ett plus om du har relevant utbildning eller erfarenhet av annonsering på nätet. Att du inser möjligheterna med våra produkter, och att ditt intresse av marknadsföring är väldigt stort, är en självklarhet.

Din förmåga att förstå sig på varje kunds erbjudande och att anpassa varje enskild annonskampanj på det sätt som gynnar kunden bäst är ovärderligt.

Vi ser gärna att du har följande kvalitéer

• Du har lätt för att ta kontakt med nya människor för att skapa långvariga relationer.
  • Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift
  • Du tar egna initiativ, är självständig och har ett sinne för ordning och struktur
  • Du är noggrann och tar stort ansvar för kunderna
  • Du drivs av högt uppsatta mål
  • Du är aktiv i och nyfiken på sociala medier

Anställningsform:
Heltid med viss månadslön samt provision.

Vi sitter i nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping.

Känns denna position helt rätt för dig? Börja med att skicka ett personligt brev och CV till info@svenskalag.se.

Varmt välkommen med din ansökan direkt då intervjuer sker löpande och tillsättning sker så fort vi hittar rätt kandidat.

/Robert Larsén
VD, Svenskalag.se

Svenskalag.se erbjuder hemsidor till idrottsföreningar och lag. Varje månad väljer ca 200 nya lag/klubbar Svenskalag.se som plattform. Vi växer så det knakar och med ca 300 000 unika besökare i veckan är vi idag Sveriges 4:e största sportsajt.