Import av hockeymatcher!

Grattis alla hockeyledare!
Nu kan alla senior- & juniorlag importera matcher, resultat och aktuell tabell till sin hemsida på Svenskalag.se. All information uppdateras automatiskt flera gånger varje dag.

Så gör ni:
Logga in som administratör > Klicka på Matcher > Lägg till säsong > Importera serie & matcher > Välj er serie.

Uppdatering: Denna funktion finns nu även för bandy-, basket- och volleybollag.

1. Birger.Lind 22 okt 2013, 12:17

Detta fungerar ej för Stockholms veteranserier, som ej finns med över huvud taget, trots att vi i Älta IF har använt er under flera år. Det finns således veteranserier i Stockholm, se www.SOHA.se och under distrikt kan ni se denna jätteverksamhet med ca 50 klubbar.
    Kontakta även Peter Skarin i AIK, Peter.Skarin@apoteket.se som är sekreterare och webbansvarig i Stockholms Veteranishockeyförbund.

2. Robert Larsén 22 okt 2013, 13:48

Hej Birger, Tack för ett bra tips. Matcherna hämtas idag via Everysport.com så vi har endast möjlighet att importera de matcher som finns där. Be gärna Peter att kontakta oss för att se om vi tillsammans kan hjälpa alla veteranlag att få in aktuella tabeller på sina hemsidor.